Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان همدان درباره عدم انتخاب دبیر جشنواره کودک و نوجوان از میان هنرمندان همدانی گفت: دلیل این تصمیم را ما هم نمی‌دانیم و از این قضیه متأسفیم چراکه هنرمندانی در همدان هستند که لیاقت دبیری جشنواره را دارند، از طرف دیگر در مورد این موضوع یا پیگیری مسئولان استانی کم است یا پایتخت نشینان دلایل خود را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیانوش بهروزپور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره به تعویق افتادن جشنواره تئاتر کودک و نوجوان از آبان به اسفندماه، بیان کرد: این تصمیمی است که دبیر جشنواره گرفته است و تاکنون جلسه‌ای در این راستا با هنرمندان و انجمن نمایش همدان گذاشته نشده است.

وی با اشاره به اینکه احتمال می‌رود سیر نزولی بیماری کرونا در اسفندماه به حداقل برسد و مشکلی برای برگزاری جشنواره نباشد، افزود: سال گذشته مسئولان برای برگزاری جشنواره تئاتر کودک انگیزه نداشتند که شاید یک دلیل آن وجود بخش بین‌الملل یا حضور بچه‌ها و خانواده‌ها در جشنواره بود.

عدم تمایل مسئولان تهرانی در فعالیت دبیرخانه دائمی جشنواره در همدان

این هنرمند همدانی در رابطه با عدم فعالیت دبیرخانه دائمی جشنواره کودک در شهر همدان، بیان کرد: به نظر می‌رسد این قضیه نیز به دلیل عدم تمایل مسئولان تهرانی است چراکه اگر این افراد تمایل داشته باشند دبیرخانه دائمی در همدان می‌تواند فعالیت خود را آغاز کند.

وی با بیان اینکه متأسفانه بعضی‌ها از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به دنبال نان هستند، خاطرنشان کرد: استان به لحاظ نیروی انسانی آمادگی برگزاری جشنواره را دارد و از نظر سخت‌افزاری هم نیاز است تهران به تجهیز سالن‌ها کمک کند اما در نهایت وضعیت سالن‌های همدان در حد برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان است.

بهروزپور در پایان با اشاره به اینکه منعی برای بازگشایی سالن‌های تئاتر وجود ندارد، گفت: بحثی که وجود دارد این است که هنرمندان دیگر انگیزه و تمایلی برای کار کردن ندارند و مثل قبل شور و شوقی بین هنرمندان و مخاطبان تئاتر نیست.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان تئاتر جشنواره تئاتر کودک برگزاری جشنواره کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری

فردا نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در سراسر کشور آغاز می‌شود و بیش از یک میلیون داوطلب در سراسر کشور برای ورود به دانشگاه با یکدیگر رقابت می‌کنند؛ در استان همدان هم ۲۳ هزار و ۸۸۰ نفر در این رقابت شرکت می‌کنند.

نوبت اول آزمون سراسری در ۱۵ حوزه امتحانی استان همدان برگزار می‌شود و ۶۲ درصد داوطلبان را خانم‌ها و ۳۷ درصد را آقایان تشکیل می‌دهند.

ضرورت حفظ آرامش در آستانه آزمون سراسری

آنچه در این ساعات پایانی مهم است کنترل استرس و راه‌های غلبه بر آن است؛ به گفته مشاوران، داوطلبان در این ساعات پایانی درباره آزمون صحبت نکنند و یکی از نکاتی که دانش آموزان در روز پیش از آزمون لازم است رعایت کنند این است که از مطالعه مطلب جدید اجتناب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • محتواهای رضوی با یک سامانه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان
  • «اقیانوس پشت پنجره» برگزیده جشنواره هندی شد
  • بزرگداشت جواد محقق در همدان برگزار می‌شود
  • بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود