Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بنیاد احسان گفت: ستاد اجرایی فرمان امام در اربعین امسال خدمات مختلفی از جمله خدمات بهداشتی و درمانی، اسکان و توزیع غذای گرم به زوار اربعین ارائه می‌کند.

به گزارش ایسنا، سعید سلیمانی با بیان این خبر گفت: ستاد اجرایی فرمان امام همانطور که در سال های گذشته در خدمت زائرین گرامی بوده است امسال هم با توجه به شیوع ویروس کرونا خدمات ویژه‌ای به زائران ارائه می‌دهد که از جمله آن اختصاص ۲۰ میلیارد ریال بودجه برای تأمین دارو می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص دیگر خدمات بنیاد احسان در اربعین حسینی گفت: ۵ موکب خدمات بهداشتی و درمانی در شهرهای نجف، کربلا و دربین مسیر نجف به کربلا برپا شده‌اند که به صورت شبانه‌روزی درحال خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی هستند.

مدیر عامل بنیاداحسان افزود: درراستای حمایت از مواکب اربعینی نیز ۲۵ موکب مستقر درعراق شناسایی و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از آن‌ها حمایت شده است.

سلیمانی در خصوص اقدامات صورت گرفته در داخل مرزهای ایران نیز گفت: هم اکنون در فرودگاه امام خمینی موکب خدمت‌رسانی ستاد اجرایی در حال ارائه خدمات می‌باشد و همچنین در مسیر بازگشت زوار نیز موکب‌هایی برای اسکان و پذیرائی از زائرین در مرز مهران برپا شده و آماده خدمت‌رسانی می‌باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام ره اربعين حسيني ستاد اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، ۱۶۰ نفر از خادمیاران رضوی از فهرج مستقر در چایخانه باغ رضوان از زائرین ومجاورین آقا علی بن موسی الرضا پذیرایی می‌کنند.


این خادمان در طول ۶ شیفت کاری با ۵هزار لیوان چای، ۱۰۰ کیلو شیرینی یزدی و۷هزار پرس آش نذری از زائرین پذیرایی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی