Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رییس فدراسیون ورزش های رزمی گفت: ورزش های رزمی در خوزستان در وضع مطلوبی قرار دارد و جزو پنج استان اول است.

مهرعلی باران چشمه در حاشیه مجمع سالانه هیات ورزش‌های رزمی خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: ورزش های رزمی در خوزستان در وضع مطلوبی قرار دارد که بابت این شرایط از رییس هیات و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان قدردانی می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدامات خوبی برای این رشته در خوزستان انجام شده است و تقریبا تمام شهرستان ها نیز از وضع موجود ابراز رضایت داشتند.

وی با بیان این که هیات خوزستان در تقسیم بندی و امتیاز دهی فدراسیون در وضعیت بسیار مطلوب بوده و جزو پنج استان اول است، افزود: این بدان معنی است که آغاجری رییس هیات و تیم مدیریتی همراه، زحمات بسیاری کشیده اند.

رییس فدراسیون ورزش های رزمی خاطر نشان کرد: تا اواخر سال ۹۸ که فعالیت ها به صورت فیزیکی ادامه داشت، استان خوزستان عملکرد خوبی داشت و با همه گیری کرونا نیز خوزستان در بخش کلاس های آموزشی که به صورت مجازی بوده، بازهم جزو هیات های برتر کشور است و ما به نوبه خودمان رضایت داریم. ضمن این که مدیرکل ورزش استان نیز عنوان کرد که این هیات از وضعیت خوبی برخوردار است.

وی عنوان کرد: ورزش با همه گیری کرونا بسیار آسیب دید و ورزش های رزمی نیز بیشترین آسیب را متحمل شدند و ان‌شاءالله با برچیده شدن این ویروس بتوانیم فعالیت های مان را از سر بگیریم. باتوجه به خوب پیش رفتن شرایط واکسیناسیون، تلاش می کنیم به زودی باشگاه ها را برای فعالیت بازگشایی کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان ورزش هاي رزمي ورزش های رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مازندرانی سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون تنیس روی میز

مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در حکمی سید علی حسینی مقدم را به عنوان سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون تنیس روی میز منصوب کرد. 

به همین مناسبت و در آئینی که با حضور فاطمی و حسن نتاج نمایندگان منتخب شهرستان بابل در مجلس، مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز، رضا حبیب نژاد رئیس هیات تنیس روی میز مازندران و عضو هیات رئیسه فدراسیون تنیس روی میز برگزار شد، حکم مسئولیت حسینی مقدم به وی اهدا شد.

حسینی مقدم پیش از این مسئولیت هایی، چون دبیری هیات استان مازندران و منطقه ۲ کشور، سرپرستی هیات استان مازندران، مسئول کمیته داوران و مسابقات استان مازندران، رئیس هیات شهرستان را در کارنامه کاری خود داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم
  • حقوق ناجیان غریق سواحل دریایی کشور چهار برابر افزایش یافت
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است
  • یک مازندرانی سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون تنیس روی میز
  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی در فوتبال بدون مصوبه هیات رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!
  • انتقاد یک مربی از برگزار نشدن دوره‌های کوهنوردی در خوزستان