Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مریم جعفری» روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: دفاتر تسهیل‌گری جهت ارتقای کیفیت زندگی ساکنین محلات هدف در حاشیه شهرها، در پنج حوزه تخصصی شهرسازی، اجتماعی، اقتصادی، حقوقی و مددکاری خدمات خود را ارائه می دهند تا در راستای کاهش مشکلات و چالش های محلات هدف گام می‌بردارند.

وی افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی در زمینه مهارت های زندگی به صورت رایگان، کارگاه های آموزشی کسب و کار و مهارت فنی و حرفه ای، جذب حمایت نهادها و دستگاه های حمایتی برای رفع مسائل و نیازهای گروه‌های آسیب پذیر محله، شناسایی خیرین و نهادهای علاقه مند به فعالیت در محله و شناسایی افراد تاثیرگذار و فعال در زمینه اقدامات اجرایی از جمله توانمندی های اجتماعی و مددکاری واقتصادی این دفاتر در این محلات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری با اشاره به اینکه با شیوع کرونا در ایران بسیاری از شهرها دچار بحران شدند و در این شرایط، مناطق حاشیه شهرها به دلیل مشکلات موزون بیشتر از سایر مناطق در معرض خطر قرار گرفتند و از طرفی در جریان وقوع این ویروس بسیاری از کسب و کارها دچار آسیب شدند، اظهار کرد: در مناطق حاشیه نشین که اکثرا دارای مشاغل کاذب و یا مشاغل موقت هستند و با دست فروشی روزگار خود را سپری می‌کنند با وقوع این ویروس و قرنطینه شدن خانواده ها آنها، تعطیلی بازار و محدودیت در برخی مشاغل با مشکلات اقتصادی زیادی مواجه شدند.

وی ادامه داد: همچنین تعدادی از بنگاه‌های اقتصادی تعطیل و تعدادی نیز خسارت زیادی متحمل شدند که محلات حاشیه نشین استان کرمانشاه نیز از این قاعده مستثنا نبودند در همین راستا دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی استان کرمانشاه در ایام کرونا اقداماتی همچون راه اندازی کارگاه های تولید ماسک، معرفی افراد به بنگاه­‌های خرد اقتصادی، توزیع بسته های معیشتی با همکاری نهادهای دولتی و غیردولتی در جهت کمک به افراد بی بضاعت و اسیب دیده از کرونا انجام داده‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا کمک های مردمی کرمانشاه بسته معیشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کمک های مردمی کرمانشاه ویروس کرونا کمک های مردمی کرمانشاه بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، محمدترکمانه با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیرهای زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی های دقیق و بررسی های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده ها جبران خواهد شد.

وی افزود: همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده و ۳ هزار پتو و ۸۰ هزار موکت توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

به گفته وی، وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و درحال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

ترکمانه تاکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه