Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته مقامات محلی، خروج هفت واگن قطار مسافربری از ریل در شمال مرکز ایالت مونتانا در آمریکا، باعث کشته شدن دست کم سه تن از مسافران این قطار شده است.

به گزارش ایسنا، در پی خروج هفت واگن قطار مسافربری شرکت Amtrak روز گذشته (شنبه) در شمال مرکز ایالت مونتانا واقع در آمریکا، دست کم سه تن کشته و چندین نفر از مسافران نیز مصدوم شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته یکی از مقامات محلی، این حادثه مصدومین زیادی داشته اما هنوز آمار نهایی تعداد آن ها اعلام نشده است.

علت وقوع این حادثه هنوز در دست بررسی است و هیئت ملی ایمنی حمل و نقل آمریکا روز گذشته اعلام کرد که در این مورد تحقیق خواهد کرد.

سخنگوی شرکت مسافربری Amtrak وابسته به راه آهن ملی در ایالات متحده گفت که در هنگام خروج هفت واگن قطار Empire Builder از ریل در نزدیکی شهر جاپلین، حدود ۱۴۷ مسافر و ۱۳ خدمه در این قطار حضور داشتند.

به گزارش رسانه های محلی، این قطار از شیکاگو عازم سیاتل بوده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه گاردین، به گفته یکی از مقامات محلی، هیچ قطار یا تجهیزات دیگری در حادثه خروج واگن های این قطار از ریل دخیل نبوده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قطار آمريكا خروج قطار از ریل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی چهارمین قطار مسافربری پنج ستاره قم مشهد + عکس

تین نیوز

مدیرکل راه آهن استان قم با اشاره به راه اندازی چهارمین قطار مسافربری ۵ ستاره قم مشهد و بالعکس گفت: امروز شاهد راه اندازی قطار رویال هستیم که صفر تا صد آن تولید داخل بوده و گامی در جهت رشد تولیدات داخلی محسوب می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، غلامحسین دباغ در حاشیه این مراسم، با اشاره به سال جهش تولید با مشارکت مردم گفت: امروز شاهد راه اندازی قطار رویال هستیم که صفر تا صد آن به دست مهندسین توانمند کشورمان بوده و گامی در جهت رشد تولیدات داخلی محسوب می شود.

دباغ با اشاره ظرفیت قطار رویال افزود: این قطار ۴ تخته و ۵ ستاره بوده که ظرفیت آن ۳۲۰ نفر است.

وی گفت: زمان حرکت قطار مذکور از قم ساعت ۱۵:۴۵ و از مشهد ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه خواهد بود و حرکت آن به صورت یک روز در میان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مرگ دردناک یک مرد تبریزی زیر چرخ‌های قطار مسافربری
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • راه اندازی چهارمین قطار مسافربری پنج ستاره قم مشهد + عکس
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم