Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-هنوز لیگ برتر شروع نشده است، تنها نماینده لیگ برتری فوتبال خراسان رضوی، زودتر از انتظار، دچار حواشی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس ، تیم فوتبال پدیده که پس از کش و قوس‌های فراوان بار دیگر به شرکت شهرخودرو واگذار شد، این روزها خود را برای آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال آماده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان مهاجری که قرار بود از روز پنجشنبه اردوی آماده سازی خود را در تهران برپا کنند، به دلیل برخی مشکلات اردوی‌شان به روز شنبه موکول شده بود و دیروز نیز به علت عدم تعیین تکلیف قراردادهای بازیکنان و همچنین عدم انجام تعهدات مالی باشگاه، بازیکنان تیم پدیده با حضور در محل تمرین دست به اعتصاب زدند که با وساطت خداداد عزیزی، مشاور مدیرعامل شهرخودرو به تمرین پرداختند.

همچنین به بازیکنان پدیده اعلام شده که قرار است تا روز سه شنبه درصدی از مطالبات‌شان را از باشگاه دریافت نمایند.

زمان قرعه‌کشی لیگ برتر اعلام شد بازگشت "توس مسیر" به لیگ برتر/ نماینده خراسان رضوی پس از 12سال به لیگ برتر بدمینتون بازگشت آخرین تذکر سازمان لیگ فوتبال به باشگاه‌ها برای تکمیل مدارک

پدیده که چندین بازیکن کلیدی خود را از دست داده و تاکنون بازیکنانی همچون مهدی شریفی، محسن ربیع‌خواه و میلاد کمندانی را جذب کرده است، کار سختی برای رقابت با تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال کشور دارد و مشخص نیست مشکلات مالی تا چه زمانی گریبانگیر تنها نماینده فوتبال شرق کشور در لیگ برتر فوتبال باشد.

این در حالی است که مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، هنگام واگذاری مجدد تیم فوتبال پدیده به شرکت شهرخودرو، صحبت از تضمین‌های مالی این شرکت برای اداره آبرومندانه این تیم به میان آورده بود که ظاهرا هیچ تضمینی در میان نبوده است.

انتهای پیام/281

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت تشخیص زودهنگام دیابت

یک متخصص طب ایرانی درباره بیماری دیابت صحبت کرد و گفت: دیابت یک بیماری مزمن و خاموش است که باید در تشخیص و درمان آن تعجیل کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر
  • اهمیت تشخیص زودهنگام دیابت
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • «کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد
  • قطع حقابه و تغییر اقلیم عامل اصلی پدیده ریزگرد در قم است
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی