Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرهنگ عبادی سرپرست پلیس راه مازندران گفت: جاده‌های کوهستانی استان مانند کندوان، هراز و سوادکوه امروز یکشنبه ۴ مهر ماه بارانی و لغزنده است و رانندگان هنگام تردد در این مسیر‌ها با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

او افزود: آمد وشد خودرو‌ها هم اکنون درجاده‌های هراز، سوادکوه، کندوان، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عبادی با اشاره به خطر ریزش سنگ از کوه، گفت: ارتفاعات جاده‌های کندوان محدوده، ولی آباد و سوادکوه و محدوده گدوگ هم اکنون مه آلود است و رانندگان هنگام تردد از چراغ مه شکن استفاده کنند.

او افزود: پیش بینی می‌شود از بعدازظهر امروز ورودی استان پرحجم شود و تاکید کرد هموطنان از سفر‌های غیر ضروری به مازندران خودداری کنند.

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محدودیت‌های تردد کرونایی همچنان در شهر‌های قرمز و نارنجی استان برقرار است، گفت: ماموران مستقر در مبادی ورودی استان، با اقدامات کنترل در حوزه محدودیت تردد همچنان مشغول انجام وظیفه هستند.

سرهنگ عبادی افزود: فقط خودرو‌های دارای مجوّز از استانداری ها، فرمانداری‌ها و راهور ناجا اجازه ورود به مازندران را دارند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه مازندران وضعیت راه ها محور کندوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: به منظور تسهیل در رفت و آمد در جاده‌های ارتباطی شمال منتهی به پایتخت و بالعکس محدودیت ممنوعیت تردد موتورسیکلت اجرا می‌شود.

بر این اساس؛ تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح شنبه اول اردیبهشت از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع و تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

کد خبر 6081109

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان تا سه‌شنبه
  • تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • جنگل‌زدایی وسیع با جاده‌سازی‌های غیرقانونی
  • تردد در راه های مازندران عادی و روان است
  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت رفع می‌شود
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اطلاعیه مسدودشدن چند محور کرمان