Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حمیدرضا محدث در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این‌که نگاه استراتژیکی رسانه‌ها یکی از مهمترین ابزارهای هویت، اقتدار و منافع ملی به شمار می آید، اظهار کرد: این نوع نگاه سبب می‌شود سهم مهمی از منشاء قدرت را در رسانه‌ها جستجو کرد چرا که این رسانه‌ها هستند که می‌توانند گفتمان قدرت را باز تولید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره ابوذر در استان یزد، افزود: این جشنواره فرصتی برای استان یزد بوده تا رسانه و اصحاب آن در سطح کشور رسانه ای شوند فلذا امیدواریم از این فرصت نهایت استفاده توسط شما عزیزان صورت گیرد.

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر  استان یزد تصریح کرد: در این جشنواره بحث گسترش اخلاق، معنویت، توسعه ارزش‌های دینی و انقلابی  و تاثیر گذاری بر تمامی مخاطبین با تشکیل شبکه‌ای مردمی، هدفمند و پویا با بهره گیری از ظرفیت همه وفاداران به انقلاب اسلامی در رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری و سایبری و همچنین تولید محتوای تراز انقلاب اسلامی است.

سرهنگ محدث در بخش دیگری از سخنانش گفت: در بحث مدیریت راهبردی سه موضوع مطرح است هماهنگی، همکاری و مشارکت است که بالاترین سطح آن برای رسیدن به اهداف فارغ از اینکه محور کار چه کسی است همه برای تحقق اهداف تلاش میکنند و ما هم در بسیج رسانه همین انتظار را از رسانه‌ها داریم.

وی بیان کرد: آموزش، جبهه سازی رسانه‌های انقلاب، حمایت از رسانه های انقلابی و ایجاد روحیه مطالبه گری در رسانه‌ها را از ماموریت‌های بسیج رسانه برشمرد و گفت: در این خصوص ظرفیت‌هایی وجود دارد که وجود دفاتر و کانون های شهرستانی همچنین شوراهای تخصصی قشر در این دفاتر تشکیل شده و در حال حاضر ۷۰۰نفر عضو عادی و فعال در این سازمان وجود دارند که امیدواریم با حضور موثر در چنین برنامه هابی منجر به تقویت، تعالی و رشد رسانه ها و جامعه شود،

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان در اقشار بسیج در ادامه با اشاره به روایت های جعلی و غیر واقعی رسانه های ضد انقلاب گفت: علی رغم زحماتی که در رسانه ها کشیده شده اما رسانه ها باید در راستای افزایش بصیرت جامعه در مقابل روایت های کذب جبهه رسانه ای دشمن «روایت پیشرفت» راه بیندازند تا بتوانیم بر تلاشهای دشمن برای ناامیدی جامعه بر اثر روایت های دروغین و غیر واقعی در فضای رسانه ای و مجازی غلبه کنیم.

انتهای پیام/الف

 

منبع: فارس

کلیدواژه: استان یزد رسانه ها سپاه رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان خارجی و داخلی انقلاب، دست به دست هم دادند تا ارتش ایران را منحل کنند ولی امام راحل (ره) با تیزبینی و هوشیاری و درک به آینده، ارتش راه به‌عنوان پشتیبان و پشتوانه نظام، کشور و مرزها می‌توانستند.

وی اضافه کرد: پس از دو ماه از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام راحل (ره) روز ۲۹ فروردین به‌عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شد. در آن روز ارتشیان غیور در مقابل امام راحل (ره) رژه رفتند و از آن روز به بعد این ارتش، به تعبیر مقام معظم رهبری ارتش حزب‌الله است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی در دفاع مقدس و همه حوادث کشور جانانه ایستاده است، تصریح کرد: شاهد این اقدام و نقش ارزشمند ارتش جمهوری اسلامی تقدیم ۴۷ هزار شهید است.

وی نقش ارتش در همه عرصه‌ها خاص و ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: ارتش نقش مهمی در دفاع هوایی، زمینی و دریایی دارد و امروز روز ارتش جمهوری اسلامی به‌عنوان روز نیروی زمینی ارتش نامگذاری شده است.

استاندار بوشهر با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به ارتشیان قهرمان و دلاور تصریح کرد: ارتشیان در کنار سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و بسیج مردمی یک توان رزمی و دفاعی قدرتمندی را شکل داده‌اند که اراده دشمنان در مقابله با انقلاب اسلامی از بین برده‌اند.

محمدی‌زاده یکی از موفق‌ترین عملیات‌های اخیر را وعده صادق دانست و تأکید کرد: این عملیات توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شد. سپاه و ارتش در کنار هم دژ مستحکم برای صیانت از ملت، سرزمین، کشور، نظام و انقلاب اسلامی هستند.

کد خبر 6081081

دیگر خبرها

  • روایتی از حضور رسانه‌ها و موفقیتی که در برابر رژیم غاصب رقم خورد
  • روایتی از حضور رسانه‌ها و موفقیتی که در برابر رژیم غاصب رقم زد
  • شهید حجاری بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج بود
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند
  • آموزش، مهمترین بستر در حفظ محیط زیست است
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • نهادینه سازی فرهنگ ایثار از رسالت‌های اصحاب رسانه دارد