Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گفت: در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان قرار داریم و امسال هم به علت شیوع ویروس منحوس کرونا محروم از پیاده روی اربعین حسینی شدیم و این محرومیت برای آن‌هایی که دل در گرو اربعین حسینی دارند سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او یادآور شد: ما نمی‌توانیم به جایگاه تاریخی این حرکت خودجوش و میلیونی انسان‌های عصر ظهور بی تفاوت باشیم.

امام جمعه تبریز با قدردانی از عملکرد ارزشمند کمیته‌های تدوین برش استانی نقشه جامع مهندسی فرهنگی گفت: این سند با سرعت قابل قبول و با کیفیت علمی و منطقی قابل توجهی در حال تکمیل است.

او ادامه داد: ان شاء الله آذربایجان شرقی از اولین استان‌هایی خواهد بود که سند تدوین برش استانی را به شورای عالی انقلاب فرهنگی تقدیم خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تصریح کرد: بدون اصلاح پایه‌های فرهنگ عمومی هیچ جامعه‌ای نمی‌تواند در برابر بحران‌های اقتصادی و اجتماعی و سیاسی استقامت داشته باشد از طرفی ما نمی‌توانیم به تبلیغ و گسترش فرهنگ مسموم وارداتی بی تفاوت باشیم.

او همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای است که باید استخراج شود و نسل جوان امروز با توسل به این گنج ارزشمند می‌تواند خود را از طوفان پوچ گرایی و پوچ اندیشی نجات دهد.

 پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی هم با بیان اینکه هرچه داریم از امام، انقلاب و دفاع مقدس است، افزود: آن‌چه امروز در حوزه‌های فناوری و دانش‌بنیان توسط دانشمندان و جوانان کشورمان به دست آمده است حاصل تلاشی است که از تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی به فرمان امام آغاز شد.

 پورمحمدی گفت: باید آموزه‌های دفاع مقدس در مدارس و دانشگاه‌ها به شکلی متفاوت از گذشته ارائه شود.

او خاطرنشان کرد: ما هرچه داریم از امام، انقلاب و دفاع مقدس است و آن‌چه امروز در حوزه‌های فناوری و دانش‌بنیان توسط دانشمندان و جوانان کشورمان به دست آمده است از پل خیبر آغاز شده و عزم جمعی امروز در مقابله با بیماری کرونا حاصل همین بسیج عمومی است که به فرمان امام تشکیل شد.

او تصریح کرد: مقاومت، پایداری و اقتصاد مقاومتی که حربه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده به برکت درس‌هایی است که در حوزه‌های نظامی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از جنگ و دفاع مقدس آموخته ایم.

پورمحمدی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند چنین درس‌هایی هستیم، افزود: رمز پیروزی انقلاب و جنگ، وحدت و همدلی بود و امروز نیز باید وحدت و همدلی بیش از گذشته در جامعه به خصوص بین احزاب و جناح‌های مختلف سیاسی گسترش یابد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیاده روی اربعین اربعین حسینی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۲۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، احسان کامرانی در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان میناب با تبریک ایام سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی، افزود: حضرت امام خمینی (ره) با دور اندیشی و نگاه بلند خود با هدف پاسداری از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام به صدور فرمان تاریخی تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸ کرد.
 
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس تاکنون منشاء خدمات گسترده ای در بخش های مختلف به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.
  
کامرانی با اشاره به اقدام بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونسیتی به فرمان فرمانده کل قوا، خاطرنشان کرد: اقدام بزرگ و بی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایت کار صهیونیستی در قالب عملیات وعده صادق ضربات مهلکی بر پیکره صهیونیست وارد کرد.
 
وی گفت: انجام عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایت صهیونیست ها در حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان عالی رتبه کشورمان با تحسین و خوشحالی مردم کشورمان و مردم سایر کشورهای اسلامی به ویژه مردم مظلوم غزه همراه شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان میناب، افزود: شهرستان میناب به عنوان قطب کشاورزی استان، قرار گرفتن در دروازه سواحل مکران و برخورداری از ظرفیت های صید و صیادی و ملوانی شرایط برای توسعه آن مهیا است.
 
 
کامرانی، تصریح کرد: توسعه و تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، راهها و... در شهرستان میناب به ویژه بخش های تابعه آن نیازمند توجه ویژه است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • دفاع جمهوری اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای تمامی منصفان عالم بود
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود