Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم شاد قوشچی در گفت وگو با خبرنگار مهر در ارومیه در خصوص جزئیات آتش سوزی کارخانه بازیافت کاغذ ارومیه کرد: اطفا آتش سوزی در انبار ضایعات کاغذ و کارتن واقع در جاده سلماس با بسیج نیروها و امکانات شهرداری و سایر دستگاه‌های اجرایی و تلاش آتش نشانان پس از گذشت یک روز همچنان در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد آتش محل آتش سوزی مهار شده است ولی عملیات همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه افزود: تقریباً آتش در داخل انبار محل آتش سوزی مهار شده است و برای مهار و جلوگیری از شعله ور شدن دوباره آن، ضایعات کاغذ و کارتن به خارج از انبار توسط ماشین آلات شهرداری برای اطفا کامل آتش انتقال یافته است.

وی با بیان اینکه ۵ ایستگاه آتش نشانی برای مهار آتش به کار گرفته شد، گفت: تاکنون بیش از ۱۵۰ تانکر آب جهت مهار آتش سوزی استفاده شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه اعلام کرد: پیش بینی می‌شود عملیات تا بعد از ظهر امروز طول بکشد.

کد خبر 5313725

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری ارومیه آتش سوزی هفته دفاع مقدس ویروس کرونا اربعین 1400 اربعین حسینی بوشهر ایلام واکسن کرونا بازگشایی مدارس آمار کرونا گرگان دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی خطبه های نماز جمعه عکس استانها آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۳۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی

 به نقل از شهرداری قم،سید محمدجواد سجادی با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان 6 طبقه در بلوار جمهوری اسلامی اظهار داشت: شب گذشته دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه، ساعت ۲۳:۲۲ آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در بلوار جمهوری اسلامی به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی قم اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۵ دستگاه خودرو اطفاء حریق و یک دستگاه خودرو ویژه نردبان به همراه ۱۸ نفر آتش‌نشان به محل آتش‌سوزی اعزام شدند، افزود: واحدهای عملیاتی بلافاصله به محل حریق رسیدند و مشغول عملیات اطفاء و نجات شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تأکید بر اینکه آتش‌سوزی از طبقه منفی ساختمان آغاز شده و دود غلیظ مسیرهای خروج را مسدود کرده بود، ابراز کرد: خوشبختانه با سرعت عمل بالای آتش‌نشانان، آتش‌سوزی در لحظات اولیه مهار شد و شهروندانی که در طبقات گرفتار شده بودند از طریق راه‌پله و خودرو ویژه نردبان از داخل ساختمان خارج شدند.

به گفته سجادی، در این حادثه یک نفر از آتش‌نشانان دچار دودزدگی و مصدومیت شد که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به اینکه این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است، گفت: علت حادثه توسط تیم علت‌یابی حریق در حال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند