Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@07:33:47 GMT

تغییر یکی دیگر از مدیران استقلال

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۳۰۰۵

تغییر یکی دیگر از مدیران استقلال

مدیر رسانه ای پیشین باشگاه استقلال مجددا به این سمت بازگشت.

به گزارش مشرق، بعد از تغییر و تحولات در بدنه مدیریتی تیم استقلال مصطفی آجورلو، بیژن طاهری به عنوان سرپرست آبی پوشان انتخاب و جلال نصیری نیز مدیر اجرایی این باشگاه شد. فرزاد مجیدی هم به عنوان مربی به کادر فنی اضافه شده است.

در ادامه این تغییرات محمد نوری فر مدیر رسانه ای اسبق باشگاه استقلال دوباره به سمت خود بازگشت و در کنار فرهاد مجیدی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این علی غفار در این سمت حضور داشت.

منبع: سایت باشگاه استقلال

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان باشگاه استقلال محمد نوری فر مدیر رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۳۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر رسانه‌ای این تئاتر گفت: تئاتر هشتگ، بچه شهرستانی ام  به نویسندگی وکارگردانی نوید اسدیان از یکشنبه ۹ اردیبهشت در سالن شماره دو پردیس تئاتر مستقل واقع دربلوارصارمی، بین میدان حافظ و صارمی ۵۰ به روی صحنه می‌رود.

حبیب قاآنی افزود: این تئاتر داستان پسر جوان شهرستانی که به شهر بزرگ آمده ولی اوضاع طبق خواسته او پیش نمی‌رود و او تلاش می کند تا خودش را در جامعه ثابت کند، در این تئاتر کمدی محمد حسین خسروی به ایفای نقش می‌پردازد.

وی گفت: دستیار کارگردان این تئاتر معین تیموری و محمد حسین خسروی، مدیر روابط عمومی کیان صنعتی رودی، طراحی پوستر سلیم واحدی و منشی صحنه نازنین پهلوان زاده  از دیگر عوامل نمایش این تئاتر کمدی است.

مدیر رسانه‌ای این تئاتر افزود: تئاتر هشتگ، بچه شهرستانی ام از ۹ اردیبهشت ساعت ۲۰ به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان برای رزرو بلیت می‌توانند به سایت گیشات مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • دیدار مدیران اداره کل بیمه سلامت با نماینده ولی فقیه در استان
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • «تغییر چهره ۲» ساخته می‌شود/ بازگشت نیکلاس کیج و جان تراولتا
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه