Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، معاونت اداری و مالی دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای نحوه و شرایط حضور کارکنان این دانشگاه را اعلام کرد.

در بخش اول این اطلاعیه آمده است: با توجه به قرار گرفتن شهر تهران در وضعیت نارنجی، نحوه حضور کارکنان از تاریخ سوم مهر ۱۴۰۰ تا اطلاع ثانوی مشخص شده است.  بنابراین کلیه مدیران دانشگاه اعم از مدیران ستادی و رؤسای پردیس‌ها و معاونان، رؤسای دانشکده‌ها و معاونان، مدیران گروه‌ها و رؤسای ادارات موظف به حضور و نظارت بر فعالیت‌های پرسنل واحد خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه مطرح شده است: رؤسا و معاونان اداری و مالی واحدها ترتیبی اتخاذ کنند تا امور و فعالیت‌های واحد، با دو سوم حضور فیزیکی کارمندان و یک سوم به صورت دور کار هستند.

در این اطلاعیه تاکید شده است: شرایط دوری شامل کارکنان بیش از ۵۵ سال سن، افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای خاص یا آسیب پذیر و مادران دارای فرزند زیر ۶ سال است. همچنین آن دسته از افرادی که با موافقت مدیر مربوط از طریق دورکاری وظایف خود را انجام می‌دهند، بایستی دورکاری خود را به صورت روزانه از طریق سامانه ثبت و مدیر در صورت موافقت تأیید کند. در صورت  تأیید نشدن مدیر، غیبت منظور خواهد شد.

در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است: ساعت کاری افرادی که ملزم به حضور یا به صورت نوبتی در محل کار هستند در کلیه شیفت‌ها بر اساس روال قبل و بدون تغییر است.  نحوه حضور سایر کارکنان در واحدهای غیر از استان تهران بر اساس رنگ وضعیت شهر است.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1112564 برچسب‌ها دانشگاه تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۳۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان و کارکنان دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، دانشجویان با سردادن شعار حیدر حیدر یا حیدر و شعار مرگ بر اسرائیل شادمانی خود را نشان دادند و از اقدام سپاه پاسداران تشکر کردند.

در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین، دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1227183 برچسب‌ها اسرائیل

دیگر خبرها

  • آغاز واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران
  • نام نویسی ناشران دیجیتال برای حضور در نمایشگاه کتاب آغاز شد
  • اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • انتشار اطلاعیه واگذاری استقلال و پرسپولیس در فرابورس + عکس
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • اطلاعیه مهم بانک مرکزی/ سقف تراکنش‌های بانکی تغییر کرد + جزییات
  • آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر والیبال
  • نام ۳۱ میدان تهران به نام استان‌های کشور تغییر می‌ کند | حضور عجیب گله‌ سگ ها در این بزرگراه پایتخت
  • تجمع دانشجویان و کارکنان دانشگاه یاسوج