Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فرماندار بندرانزلی صبح امروز در پنجاه و ششمین جلسه مدیریت تالاب انزلی در سالن غدیر استانداری گیلان با بیان اینکه از روزهای ابتدایی خدمت در بندرانزلی بحث دغدغه تالاب را در تمامی گروه ها مشاهده کردم، اظهار کرد: در این مدت نتیجه گرفتم که همه یک حرف می‌زنند اما به زبان های مختلف، شاید همین دلیل بر این است که نتیجه مطلوب عاید نشده

اسماعیل میرغضنفری با اشاره به بحث جمع آوری سنبل آبی در تالاب انزلی گفت: یک مقطعی این اتفاقات می افتند و تمام می شوند این پروژه نیست، پروسه است که باید تکرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لایروبی تالاب انزلی افزود: به محض ورود به بحث لایروبی معذوریت‌هایی از سوی دستگاه های نظارتی انجام می شود که باید بین لایروبی و برداشت مصالح تعاریف جدا داشته باشند که قابل اجرا نیست.

فرماندار بندرانزلی با بیان اینکه تمامی این مسایل نیاز به منابع مالی دارد، تصریح کرد: زمانی که بودجه  ۱۲ میلیاردی برای تالاب بیان شد باید می دانستیم که محقق نمی شود، تمام این برنامه ها در صورت تحقق منابع مالی کافی محقق شود.

نماینده مردم رشت و‌ خمام در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه مسیله تالاب انزلی یکی از دغدغه های مهم گیلان است، اظهار کرد: تالاب انزلی یکی از سرمایه های مهم استان گیلان است و روز پنجشنبه رئیس مجلس نیز بازدیدی از این تالاب داشتند.

محمدرضا احمدی با اشاره به کاهش حضور پرندگان در تالاب انزلی گفت: ما مبدأ را رها کردیم و تنها به مقصد می نگریم، شیرابه های سراوان که هر ثانیه بیش از هفت لیتر از آن خارج می شود و فاضلاب های زرجوب که هم شهری و بیمارستانه هستند، فاجعه ای است که سر ریز آن ها به تالاب انزلی است.

وی با اشاره به مشکلات شیرابه های فخب و سیاه اسطلخ بیان کرد: همه این موارد به تالاب سرازیر می شود و قطعا نوید آینده روشنی را نمی دهد.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با تأکید بر همت همگانی تمامی دستگاه ها برای حل مشکل پسماند و تالاب انزلی گفت: باید ابتدای امر این مشکل ۳۵ ساله زباله را در گیلان حل کنیم تا این شیرابه‌ها به تالاب وارد نشوند، باید سر منشأ را پیدا کرده و رفع کنیم.

احمدی با اشاره به اینکه از دست دادن تالاب از دست رفتن دریا و گونه‌های دریایی خزر خواهد بود، افزود: تقاضا دارم همگی دست به دست هم دهیم که سر منشأ زباله ها را بخشکانیم.

این خبر تکمیل می‌شود ...

منبع: فارس

کلیدواژه: تالاب انزلی بایوجیمی فرماندار بندرانزلی مدیریت تالاب انزلی تالاب خواری تالاب انزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۳۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهریار و باقری در انزلی گلاویز شدند! (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، دیدار سپاهان و ملوان یکی از حساس‌ترین و مورد توجه‌ترین دیدارهای فصل بیست و سوم لیگ برتر بود؛ جایی که ملوان و سپاهان با شرایطی متفاوت از سال‌های گذشته برابر هم قرار گرفتند. سپاهان در این مسابقه برای اثبات بازگشت خود به فرم ایده‌آل چاره‌ای جز کسب سه امتیاز نداشت و در سوی مقابل هم شاگردان مهدی تارتار به زمین آمده بودند تا نشان دهند حضور دائمی آنها در رتبه‌های بالایی جدول بی‌دلیل نبوده و با پیروزی در این مسابقه می‌خواستند به رتبه سوم جدول رد بندی چنگ بزنند.

این مسابقه دو نیمه متفاوت داشت که در نیمه اول شاگردان مهدی تارتار عملکرد بهتری داشتند و با یک گل به برتری دست پیدا کردند و در نیمه دوم این شاگردان ژوزه مورایس پرتغالی بودند که با دو گل شهریار مغانلو به بازی برگشتند و در پایان 3 امتیاز حساس این مسابقه را به نام خودشان زدند.

اما نکته یکی از حواشی جالب توجه این مسابقه که پویا قربانی یکی از عکاسان حاضر در ورزشگاه ثبت کرده، مربوط به مراسم آغازین بازی می‌شود؛ جایی که برخورد و ملاقات دوباره 4 دوست قدیمی خودنمایی می‌کند و توجهات را در صفی که بازیکنان دو تیم پیش از شروع بازی تشکیل داده‌اند، به خود جلب می‌کند.

در این عکس‌ها شهریار مغانلو و میلاد باقری بازیکن تیم ملوان که به نظر می‌رسد رفاقت قدیمی و نابی با هم دارند، دست به گریبان شده‌اند و با فراموش کردن این نکته که در آستانه یک رقابت سخت قرار دارند، در حال انجام شوخی‌ و خنده و زورآزمایی با هم هستند.

نکته قابل توجه اینکه در طول مسابقه فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو برای رسیدن به دروازه حبیب فرعباسی باید از دو دوست قدیمی خود عبور می‌کردند که البته اتفاقات این مسابقه دشوار سبب شد تا فرشاد پیش از پایان نیمه اول تعویض شود و نورمحمدی هم در اواسط نیمه دوم. با این حال شهریار روز درخشانی را سپری کرد و با دبل خود آرامش ایجاد شده روزهای اخیر در اردوی تیمش را حفظ کرد.

کمی‌ اینطرف‌تر هم برخورد فرشاد احمدزاده با حامد نورمحمدی مدافع و رهبر میانی تیم فوتبال ملوان جلب توجه می‌کند که البته به شکی مهربانانه‌تر درحال مرور خاطرات قدیمی و خوش و بش با یکدیگر دیده می‌شوند.

نکته جالب توجه اینکه نورمحمدی و میلاد باقری طی سال‌های اخیر با شهریار مغانلو و فرشاد احمدزاده هم تیمی نبوده‎‌اند و احتمالا رفاقت آنها به دوران نوجوانی و جوانی بازمی‌گردد که در تلاش برای پیدا کردن مسیر درست در زندگی حرفه‌ای روزها، لحظات و خاطرات تکرارناپذیری را در کنار هم تجربه کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است
  • تالاب انزلی، میزبان بیش از هزار پرستوی دریایی
  • آشیانه ساختن پرستو‌های دریایی در تالاب بین المللی انزلی
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور
  • شهریار و باقری در انزلی گلاویز شدند! (عکس)
  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است