Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام جهانی فوتسال از امروز برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان در این مرحله، فردا باید به مصاف قزاقستان برود.

از همین رو سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در آستانه شروع مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال به توصیف تیم‌های راه یافته به این مرحله پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت امروز در گزارشی اشاره‌ای به بازی فردای ۲ تیم ایران و قزاقستان هم داشته و از این مسابقه به عنوان فولادی‌های قزاق مقابل استعداد‌های ایرانی یاد کرده است.

سایت فیفا در گزارش خود نوشت: " هواداران تیم ملی فوتسال قزاقستان امیدوار هستند در بازی مقابل ایران تکلیف تیمشان در همان زمان قانونی مشخص شود؛ زیرا در دوره قبلی جام جهانی، ایران موفق شد ۲ بار در ضربات پنالتی و یک بار هم در وقت‌های اضافی برابر رقبای خود پیروز شود."

اشاره فیفا به جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا است. رقابت‌هایی که تیم ملی ایران موفق شد برزیل را در مرحله یک هشتم در ضربات پنالتی حذف کند، پاراگوئه را با گل وقت‌های اضافه احمد اسماعیل پور از دور مسابقات کنار بگذارد و با غلبه بر پرتغال در دیدار رده بندی در ضربات پنالتی، به عنوان سوم دست یابد.

بیشتر بخوانید

داوران ایرانی دیدار تیم های فوتسال آرژانتین و روسیه را قضاوت می‌کنند

سایت فیفا در ادامه گزارش خود به بازی پر گل ایران و ازبکستان در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی پرداخته است که ایران موفق شد با نتیجه پر گل ۹ بر ۸ به برتری دست یابد. فیفا معتقد است به احتمال بسیار زیاد ایران روش بازی خود را مقابل قزاقستان تغییر خواهد داد و نسبت به بازی با ازبکستان کمی بسته‌تر بازی خواهد کرد؛ زیرا گلزنی مقابل قزاقستان و دروازه بان ترسناکش، هیگوئیتا کار را برای ایران سخت خواهد کرد.

به هر حال قزاق‌ها به خط دفاعی خود می‌بالند؛ زیرا آن‌ها تا این جای مسابقات فقط ۲ گل دریافت کرده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی جام جهانی فوتسال جام جهانی مرحله یک تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۳۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت +فیلم

تیم ملی فوتسال ایران با غلبه‌بر کویت به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف کویت رفت که این دیدار با نتیجه چهار بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

گل‌های تیم ملی در این دیدار را علی اکرمی، سالار آقاپور و سعید احمدعباسی (۲ گل) به ثمر رساندند.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند.

باقر محمدی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مهدی کریمی، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.

خلاصه‌بازی فوتسال ایران و کویت

کد خبر 747044

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • جشن صعود در افغانستان با سرود ایرانی! (عکس)
  • اظهارات جالب دانیله دروسی درباره سردار آزمون
  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت +فیلم
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • سفال‌منش:تقابل با ژاپن در یک‌چهارم نهایی؟تشنه این بازی هستیم
  • شمسایی: فشار روی ملی‌پوشان، کارمان را مقابل بحرین سخت کرد