Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونای البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز با بیان این که واکسن برکت برای تزریق دز اول و دوم درحال تامین شدن است، گفت: شرایط شیوع کرونا در استان بهتر شده است حتی اگر شرایط کرونایی استان به آبی و سفید برسد  و همه واکسن بزنند شیوه نامه های بهداشتی همچنان باید رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این که استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری در تاثیرگذاری واکسن، موثر است، افزود: طالقان وضعیت آبی دارد و اشتهارد زرد است اما سایر شهرستان ها در وضعیت نارنجی رنگ کرونایی قرار دارند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای البرز با اشاره به این که اکنون سی و پنج مرکز تجمیعی و بیست و هشت مرکز بهداشت روستایی و شهری به واکسیناسیون کرونا در استان مشغول هستند، گفت: روزانه پنجاه هزار دز واکسن کرونا به شهروندان البرز تزریق می شود.

او افزود: واکسن کرونا به افراد بالای پانزده سال در حال تزریق شدن است و نوع واکسن افراد زیر پانزده سال نیز به زودی اعلام می شود.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کوو ایران برکت واکسن برکت واکسن کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۳۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهرداد شریفی به خبرنگار ما گفت: باهدف افزایش ظرفیت نگهداری مناسب واکسن در استان خوزستان، زنجیره سرد مرکز بهداشت غرب اهواز با ظرفیتی بیش از ۶۰ هزار لیتر راه اندازی شد.     وی افزود: تجهیزات این سردخانه بر اساس استاندارد‌های مورد تایید وزارت بهداشت تهیه و نصب شده است.   شریفی ادامه داد: در یکسال اخیر حدود ۱۳ زنجیره سرد دیگر در سایر مراکز بهداشت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی اهواز مجهز به ژنراتور یا تابلوی خودکار شدند.     معاون اجرایی مرکز بهداشت استان خوزستان اضافه کرد: با توجه به لزوم نگهداری واکسن در دمای مناسب از زمان تولید تا مصرف، دسترسی به زنجیره سرمای واکسن با کیفیت بالا، نقش بسزایی در تداوم کارایی واکسیناسیون در کودکان دارد.     وی می‌گوید: با این مداخله ها، تداوم تامین واکسن‌های با کیفیت، ایمن و کارآمد برای کودکان تضمین می‌شود.     شریفی با بیان اینکه امسال ۲ واکسن روتاویروس و پنوموکوک علاوه بر واکسن‌های روتین، به برنامه واکسیناسیون کودکان اضافه خواهد شد، گفت: از خانواده‌ها درخواست می‌شود به منظور پیشگیری از ابتلا نوزادان و کودکان به بیماری‌های واگیر از بدو تولد بر اساس برنامه واکسیناسیون نسبت به ایمن سازی فرزندان خود اقدام کنند و دراین زمینه دچار تاخیر نشوند.

دیگر خبرها

  • ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل توزیع شد
  • بیماری که به برکت قرآن شفا گرفت + فیلم
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • توزیع ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل بین پرورش دهندگان بومی در قاینات
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • روش‌های موثر مصرف سیب برای کاهش وزن
  • نوشیدنی‌های موثر در درمان بیماری‌های کلیوی + فیلم
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • تحقیقات دانشگاه آکسفورد در مورد سرطان ریه
  • اختراعی که ایلان ماسک را جاودان خواهد کرد