Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهنگ کره بندی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: نیرو‌های عملیاتی و ستادی در مرز چزابه به منظور هرگونه حوادث احتمالی در تردد زوار به ویژه در مسیر برگشت راهپیمایی اربعین حسینی آماده هستند.

او بیان داشت: کانکس‌های اورژانس و نیرو‌های استان مازندران و شهرستان سوسنگرد با ۲ دستگاه آمبولانس همچنان در وضعیت آرام مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا کنون گزارش خاصی از EOC صادر نگردیده است.

کره بندی افزود: نیرو‌های ستادی عملیاتی در آماده باش کامل بسر ‌می‌برند و اوضاع تحت کنترل قرار گرفته است. بازدید از پایگاه‌های اربعینی در منطقه مرزی و نحوه پوشش اورژانس در مسیر‌های تردد زوار حسینی مدام صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس کشور اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۳۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه با هم برای جوانی جمعیت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، روایت گزارش چشم و چراغ این هفته، متولدان سال ۱۴۰۲ است. آمار‌ها از تولد ۲۳ هزار نوزاد در سال گذشته در استان یزد حکایت دارد، آماری که نسبت به سال ۱۴۰۱ با افزایش روبرو بوده است.

یکی از ارگان‌های تاثیر گذار برای افزایش جمعیت و اجرای قانون جوانی جمعیت، دانشگاه علوم پزشکی است. آنگونه که رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد می‌گوید: نرخ ولادت در سال ۹۵، ۲/۶ بود، عددی که در سال ۹۹ به ۱/۹۹ رسید.

دکتر هاشمی افزود: پس از ابلاغ قانونی جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۰، در استان یزد ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به ریاست استاندار وبه دنبال آن در دانشگاه علوم پزشکی تشکیل و خوشبختانه با اقداماتی که انجام شد، روند کاهشی ولادت متوقف و در سال گذشته نرخ ولادت در استان یزد به عدد ۲ رسید.

وی ادامه داد: راه اندازی کلینک‌های مشاوره، ارائه خدمات درمانی رایگان به مادران باردار، فعالیت مرکز مردمی نفس (مرکز نجات فرزندان سقط)، تولید محتوای فرهنگی و بسته‌های آموزشی و راه اندازی ۳۴ مهدکودک در مراکز علوم پزشکی برای ارائه خدمات به مادران شاغل از جمله اقداماتی است که در یکسال گذشته انجام شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • پایگاه اورژانس بانوان در همدان راه‌اندازی می‌شود
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  • محکومیت چشم پزشک متخلف در مشهد
  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار
  • کسب رتبۀ سوم کشوری دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • ۳ کشته و مصدوم در سانحه رانندگی در جاده پاتاوه_دهدشت
  • اجرای بیش از دو هزارو ۷۰۰ ماموریت اورژانس ۱۱۵ مشهد در ایام عید سعید فطر
  • همه با هم برای جوانی جمعیت