Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهر: شهرداری تهران قرار است با خدمت رسانی بیشتر از تجمع زیاد جلوگیری و از میزان تجمعات کاهش داده شود، همچنین در طول برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی، استفاده از خط یک مترو و ون‌های سازمان تاکسیرانی در طول مسیر رایگان خواهد بود.
به گزارش خبرنگار شهر، حجت الاسلام میثم امرودی، رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در جلسه ستاد جاماندگان راهپیمایی اربعین با مدیران شهری و مدیران مرتبط- یکشنبه 4 مهر 1400- گفت: اربعین امر فوق العاده ای است که نوکری در آن نیز فوق العاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویی اتفاقی در آسمان می افتد که فقط عرشیان آن را می فهمند. 
او افزود: در رابطه با روز اربعین و برنامه‌های جاماندگان اربعین در تهران در واقع باید تاکید کنیم که مراسم، تبلیغ و تجمع نداریم اما مردم نشان دادند که به عشق امام حسین(ع) به خیابان می‌آیند . تجربه نشان داده که وقتی مرزها برای روز اربعین و سفر مردم بسته باشد، مراسم جاماندگان اربعین در تهران با استقبال و جمعیت بیشتری روبه رو می‌شود. بنابراین وظیفه ذاتی ما حمایت، جاروکشی زیر پای مردم و حمل و نقل و ... است. باید با خدمت رسانی بیشتر از تجمع زیاد جلوگیری کنیم و میزان تجمعات را کاهش دهیم.
در ادامه این جلسه، سید مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره خدمات حمل و نقلی شهرداری برای مراسم جاماندگان اربعین در مسیرهای پیاده‌روی جاماندگان گفت: تمهیدات لازم در این باره اندیشیده شده و در حوزه های مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی آمادگی لازم را برای خدمت به شهروندان حاضر در مراسم پیاده روی دارند.
به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، در طول برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی، استفاده از خط یک مترو و ون‌های سازمان تاکسیرانی در طول مسیر رایگان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پیاده روی جاماندگان جاماندگان اربعین شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش جمهوری اسلامی ایران جلودار خدمت رسانی به مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در حالی که در بیرجند مرکز خراسان جنوبی بارش باران در حال باریدن بود، یگان‌های مختلف نیروهای مسلح مستقر در مرکز استان یک بار دیگر شکوه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در مراسم روز ارتش با گرامی داشت ایثارگری‌ها و دلاوری‌های نیروهای مسلح جمهوری ایران گفت: به دلیل شرایط موجود در جهان امروز تشخیص حق از باطل کاری مشکل شده است.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام (ص) که فرموده‌اند " در زمانی که تشخیص حق از باطل مشکل می‌شود، فردی از خاندان من که نام او روح الله و معید به امداد الهی است، خواهد آمد که در این زمان پرده‌ها را بر خواهد داشت."، افزود: این اتفاق بزرگ افتاده و خداوند متعال برای نجات بشر روح الله را فرستاده که این موضوع مقدمه‌ای برای پایان افسانه فریب غرب فراهم است.

وی با بیان حدیثی از حضرت علی (ع) هم که نقل شده " در آینده یهود در فلسطین تشکیل حکومت خواهد داد ".، تصریح کرد: هرچند جامعه عربی را با اسلام می‌شناسند اما در این حدیث آمده که جامعه عرب و غیر عرب با هم همراه خواهند شد.

وی تاکید کرد: امروز بسیاری از اعراب می‌گویند که ما باید مانند ایران عمل کنیم نه اینکه نوکر آمریکا و اسرائیل باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کشورهای که در منطقه پایگاه مقاومت هستند حمایت خود را از ملت فلسطین نشان داده‌اند و این موضوع سبب رسوایی دشمن شده است.

آیت الله عبادی خاطر نشان کرد: در نظام مقدس اسلامی ایران، ارتش برای مردم و مردم برای ارتش است و مردم ایران اسلامی قدر نیروهای مسلح را می‌دانند لذا در دوران دفاع مقدس با حضور خود در میادین نبرد به صدام سیلی زدند دیگر نتوانست از جای خود بلند شود.

امیر سرتیپ دوم جلیل شاطری فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی هم در این مراسم گفت: امروز

اگر کشوری تجهیزات نظامی نداشته باشد هدفی بسیار مناسب برای دشمن است که خوشبختانه امروز نیروهای مسلح ایران اسلامی در این زمینه به خود کفایی رسیده‌اند و امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به وظیفه خود که ایجاد امنیت است به بهترین شکل عمل می‌کنند.

در ادامه این مراسم یگان‌های حاضر در میدان با اجرای مراسم رژه از مقابل جایگاه و مسئولان استان یک بار دیگر شکوه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

کد خبر 6080852

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • شهرداری‌ها به ۵۹ میلیون نفر از جمعیت کشور خدمت‌رسانی می‌کنند
  • حمل و نقل عمومی از شنبه گران می شود | افزایش ۱۶ درصدی نرخ ورودیه مترو
  • جزئیات گران شدن کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران جلودار خدمت رسانی به مردم است
  • افزایش کرایه‌ مترو، اتوبوس و تاکسی‌
  • گران شدن کرایه های مترو ، اتوبوس و تاکسی از شنبه
  • گران شدن کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی از شنبه
  • افزایش ۱۶ تا ۴۵ درصدی کرایه های مترو، اتوبوس و تاکسی ها از شنبه
  • افزایش ۱۶ تا ۴۵ درصدی کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی‌ها از شنبه