Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان، با ارسال لوح سپاسی خطاب به مدیرعامل بانک ملت، از اقدامات این بانک در زمینه اعطای تسهیلات به فرهنگیان این استان قدردانی کرد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  کوروش مودت در این لوح با اشاره به موافقت نامه یکساله فی مابین اداره کل آموزش پرورش استان خوزستان و بانک ملت برای اعطای تسهیلات اقساطی خرید کالا به جامعه فرهنگیان این استان، از مساعدت های دکتر بیگدلی مدیرعامل بانک ملت و همیاری مدیران و کارکنان این بانک در اجرای دقیق و سریع این توافقنامه سپاسگزاری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مودت همچنین ابراز امیدواری کرده است، همکاری های دوطرفه در راستای اعتلای اقتصاد خانواده های معلمان این استان در آینده نیز ادامه داشته باشد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور بیش از 90 هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان

جام جم آنلاین - خوزستان، شهرام ملایی هزاروندی با اعلام این خبر اظهار کرد: در سال1402مجموعا تعداد 147 هزارو513 نفر موردسنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای شدند که از این تعداد 90 هزار و 385 نفر موفق به اخذ گواهینامه بین المللی مهارتی شدند.

مدیر كل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان اضافه کرد: آزمون تعیین صلاحیت حرفه ای در بیش از 350 حرفه مهارتی از زیر مجموعه رشته‌هاي صنایع غذایی،صنایع کشاورزی، فناوري اطلاعات، صنايع جوش، عمران، امور مالي و بازرگاني، تاسيسات، اتومكانيك، برق، صنايع دستي وصنعت ساختمان ودرقالب11 مرحله اجراشد.

وی عنوان کرد: با راه اندازی 24 مرکزآزمون آنلاین استان در سال گذشته 62 درصد نسبت به سال1401 رشد نشان می دهد.

مدیر كل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان خاطرنشان کرد: سنجش مهارت وتعیین صلاحیت حرفه ای شامل آزمون هماهنگ پایان دوره كارآموزان بخش هاي دولتي، آموزشگاه های آزاد، تفاهم نامه ، صنعت ساختمان و آنلاین می باشد .

گفتنی است در خوزستان 55 مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و یک هزار و 550 آموزشگاه آزاد در بخش خصوصی برای ارایه آموزش های مهارتی در استان فعالیت دارند.

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش: دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش
  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • صدور بیش از 90 هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش