Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:19:13 GMT

قدردانی وزیربهداشت کشور مالی از هلال احمر ایران

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۳۳۹۸

قدردانی وزیربهداشت کشور مالی از هلال احمر ایران

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از جمعیت هلال احمر؛ سفیر ایران در کشور مالی و رئیس مرکز سلامت جمعیت هلال احمر با خانم جمیناتو سانگاره وزیر بهداشت و درمان کشور مالی دیدار کرد.

سفیر ایران در مالی در این دیدار طی سخنانی بر ضرورت رفع مشکلات پیش‌روی مرکز سلامت جمعیت هلال احمر از طرف وزارت بهداشت و درمان کشور مالی تاکید و تصریح کرد: فعالیت‌های مرکز سلامت جمعیت هلال احمر در کشور مالی کاملا جنبه انسان دوستانه دارد و لازم است تا بستر فعالیت های این مرکز بیش از پیش فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز سلامت جمعیت هلال احمر در کشور مالی نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مرکز گفت: مرکز سلامت جمعیت هلال احمر ۲۹ سال سابقه فعالیت در کشور مالی دارد و "انجام بیش از ۵ نوع ویزیت تخصصی" و "جراحی‌های چشم، ENT و سزارین" و" امکانات پاراکلینیکی" و... ازجمله خدماتی محسوب می شوند که توسط این مرکز ارائه می‌شوند.

دکتر خلیل مختاری به مشکلات پیش‌روی مرکز سلامت جمعیت هلال احمر در کشور مالی اشاره و از "عدم امکان قرارداد با شرکت‌های بیمه‌ای" به عنوان یکی از مهم‌ترین این مشکلات نام برد و تصریح کرد: ضرورت دارد وزارت بهداشت و درمان کشور مالی اقدامات مقتضی را در راستای رفع مشکلات این مرکز داشته باشد تا به تبع آن شاهد توسعه خدمات مرکز به نفع محرومان این کشور باشیم.

خانم جمیناتو سانگاره وزیر بهداشت و درمان کشور مالی نیز در این دیدار در سخنانی به خدمات ۲۹ ساله جمعیت هلال احمر در کشور متبوع خود اشاره و خاطرنشان کرد: ارائه خدمات درمانی با تعرفه پایین و معین دولت مالی در امر واکسیناسیون کشوری و همچنین مراقبت‌هایی که در این مرکز از مادران در قبل و بعد از بارداری صورت می‌گیرد، ازجمله خدمات مرکز سلامت جمعیت هلال احمر در کشور مالی است.

وزیر بهداشت و درمان کشور مالی با قدردانی از خدمات جمعیت هلال احمر در این کشور، از توسعه تلاش‌های خود در راستای رفع مشکلات این مرکز خبر داد و گفت: امیدوارم با رفع این مشکلات فعالیت‌های انسان دوستانه مرکز در کشور مالی گسترش یابد.

۱۳۵۲

برچسب‌ها سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال احمر سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال احمر بهداشت و درمان کشور مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۳۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۳۰۰ نفر متأثر از سیل و آب‌گرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، بابک محمودی با اشاره امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۳۰۰ نفر متأثر از سیل و آب‌گرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته اظهار کرد: ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد از چهارم تا ششم اردیبهشت تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی افزود: در این بین نیروهای این جمعیت طی ۶۲ مورد عملیات امداد و نجات به ۱۲۸۴ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۸۹ نفر را به مناطق امن انتقال و از ۸۸ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۹ تخته پتو، ۲۶ تخته موکت و ۱۵ بسته غذایی توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثران توزیع شد.

وی اضافه کرد :۱۰۵ تیم عملیاتی متشکل ۴۰۳ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثران امدادرسانی کردند.

کد خبر 747792

دیگر خبرها

  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت