Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ بررسی امارهای منتشر شده از سوی وزارت بهداشت نشان می‌دهد نرخ ابتلا نسبت به ابتدای ماه ۳۴ درصد کاهش یافته است، اما کارشناسان براین باورند که برای تثبیت شرایط باتوجه به واکسیناسیون فراگیر؛ رعایت پروتکل‌های بهداشتی است. - اخبار استانها -

به‌گزارش گروه استان‌های خبرگزاری تسنیم، کاهش 34 درصدی نرخ ابتلا نسبت به ابتدای مهرماه 1400 نشان می‌دهد که پیک پنجم روزهای آخر خود را سپری می‌کند و باید از همین امروز برای جلوگیری از شکل‌گیری پیک ششم برنامه‌ریزی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه کارشناسان تاکید می‌کنند بهترین راهکار با توجه به گسترش واکسیناسیون در سراسر کشور رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی هموطنان و جلوگیری از جابه‌جایی گسترده جمعیت تا رسیدن به سطح ایمنی جمعی 70 درصدی است.

این گروه معتقدند در شرایطی که دولت سیزدهم گام‌های موثری در راستای ایجاد ایمنی گسترده در جامعه با سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون برداشته است اکنون نوبت به همراهی هموطنان در تکمیل این فرآیند رسیده تا همانند بهار 1399 با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مسئولان دولتی را در مدیریت کم هزینه همه‌گیری یاری کنند.

به گفته این کارشناسان مقابله گسترده کادر درمان در حدود 20 ماه گذشته باعث شده تا کادر درمان فرسوده شده باشد به همین دلیل لازم است برای بازیابی توان و امکان ادامه مقابله با این معضل هموطنان به‌گونه‌ای عمل کنند که زنجیره انتقال این بیماری شکسته شده و تعداد ورودی بیماران به مراکز درمانی به حداقل خود برسد.

برهمین اساس ستاد ملی مقابله با کرونا با درنظر گرفتن مدل‌های رفتاری ویروس منحوس در پیک‌های گذشته و همچنین گسترش روند واکسیناسیون برآورد کرده است که احتمالاً از هفته‌ پایانی مهر امسال برخی از محدودیت‌ها برداشته شده و رفته رفته شاهد عادی‌تر شدن شرایط زندگی در شرایط کرونایی خواهیم بود.

افزایش شهرستان‌های با وضعیت زرد چهارمحال و بختیاری/ بیش از نیم میلیون دز واکسن کرونا تزریق شد فروکش کردن تب و تاب کرونا در گیلان؛ شمار بستری‌شدگان کاهش یافت رتبه استان گیلان در تزریق واکسن کرونا بالاتر از میانگین کشوری است


استان آذربایجان غربی/931 نفر به کرونا مبتلا شدند

جواد آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به ابتلای 931 نفر دیگر به کرونا در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: از آغاز شیوع بیماری کرونا تاکنون تعداد 271 هزار و 810 نفر به کرونا مبتلا شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان‌غربی با اشاره به فوت 28 نفر دیگر در اثر کرونا در استان تصریح کرد: تاکنون 6 هزار و 238 نفر بر اثر کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

وی از واکسیناسیون 42 هزار و 676 نفر در شبانه روز گذشته در استان خبر داد و تصریح کرد: همچنین تاکنون یک میلیون و 834 هزار و 817 نفر واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

آقازاده با اشاره به تعداد بستری‌های مشکوک در بیمارستان‌های آذربایجان‌غربی افزود: هم اکنون 991 نفر بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های سطح استان بستری بوده و مراحل درمان را می‌گذرانند.

وی تعداد بستری‌های آی سی یو را 304 نفر عنوان کرد و گفت: همچنین 73 نفر تحت ونتیلاتور و دو هزار و 35 نفر به خاطر مشکلات حاد تنفسی در بیمارستان بستری هستند.

استان اصفهان/ 395 مورد جدید مبتلا به کرونا شناسایی شد

آرش نجیمی در جمع خبرنگاران، با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته، اظهار داشت: در این بازه زمانی تعداد کل موارد نمونه‌گیری شده ویروس کرونا در استان 1297 نفر بودند که 395 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل شناسایی شدند.

وی افزود: از این تعداد بیمار جدید مبتلا به کرونای شناسایی شده 309 نفر در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شدند همچنین طی این مدت 368 بیمار بهبود یافته از مراکز درمانی ترخیص شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر 2251 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل بستری هستند، گفت: از این تعداد 383 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

وی آمار مرگ و میر بیماران مشکوک به کرونا طی 24 ساعت اخیر در استان اصفهان را 27 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 21 نفر فوت شده کرونا مثبت قطعی بوده است.

رئیس بیمارستان 9 دی شهرستان خمینی‌شهر در خصوص وضعیت ترخیص بیماران و بستری‌ها در شهرستان خمینی شهر اظهار داشت: شهرستان خمینی شهر در حال حاضر در وضعیت نارنجی کرونایی و بسیار شکننده است.

علی‌اکبر جنگجو افزود: ماه گذشته به طور متوسط روزانه 160 تا 180 بیمار بستری می‌‌شدند که اکنون به 112 بستری تقلیل یافته است. اما بیماران بدحالی در آی سی یو بستری هستند و آمار فوت کاهش نداشته است.

وی با اشاره به زیرساخت‌های خوب مراکز تجمیعی واکسیناسیون بیان کرد: مراکز تجمیعی از 4 به 5 مرکز افزایش داشته و امکان واکسیناسیون روزانه 10 هزار نفر را دارد. همچنین برای اولین بار مرکز سیار اتوبوسی واکسیناسیون با همکاری شهرداری فراهم شده است.

جنگجو تصریح کرد: با وجود فراهم شدن زیرساخت ها،  2 تا 3 هزار نفر برای دریافت واکسن در این شهرستان  اقدام می‌کنند که از مردم تقاضا داریم برای برون رفت از اپیدمی واکسن بزنند. مراکز تجمیعی به گونه‌ای است که از زمان ورود تا دریافت واکسن و خروج از مرکز 10 دقیقه کمتر زمان می‌برد.

استان بوشهر/ تعداد بیماران بستری بخش کرونایی بیمارستان‌ها به 207 نفر رسید

سعید کشمیری در گفتگویی با خبرنگار تسنیم در بوشهر روند واکسیناسیون کرونا را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: تاکنون افزون بر 65 درصد از جمعیت بالای 18 سال استان بوشهر واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه تاکنون 743 هزار واکسن کرونا استان تزریق شده است افزود: تاکنون 35 درصد افراد بالای 18 سال استان بوشهر هر 2 نوبت واکسن را دریافت کرده‌اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر از بستری‌های جدید بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: روز گذشته 70 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند که از این تعداد ابتلای 29 مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

وی تعداد بستری‌های بخش کرونایی مراکز درمانی استان بوشهر را 207 نفر دانست و تصریح کرد: 36 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان قرار دارند که از این مجموع ، 12 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری با اشاره به ثبت 2 فوتی دیگر در مراکز درمانی استان بوشهر خاطر نشان کرد: یک‌هزار و 948 نفر در استان بوشهر از ابتدای شیوع کرونا به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه روز گذشته 27 بیمار با حال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد 19 نفر از آنها مثبت قطعی بوده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون افزون بر 85 هزار و 500 نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

استان خراسان رضوی/ کاهش 50درصدی مراجعه مردم به مراکز منتخب کرونا

محمدحسن درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درمشهد مقدس، اظهارداشت: میزان مراجعه مردم به مراکز منتخب کرونا پس از فروکش پیک پنجم کرونا کاهش یافته، اما این وضعیت به معنای پایان بحران و عادی‌انگاری نیست. زیرا کوچکترین غفلت و بی‌توجهی  بار دیگر استان را در وضعیت سخت کرونایی گرفتار خواهد کرد.

وی با اشاره به کاهش 50 درصدی میزان مراجعات مردم به مراکز منتخب کرونا، گفت: در روزهای اوج موج پنجم کرونا روزانه 7 هزار نفر به مراکز منتخب کرونا مراجعه‌ می‌کردند و اکنون این عدد به 3500 نفر در روز کاهش یافته است.

عضو کمیته بهداشت ستاد مدیریت اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: در حال حاضر آمار موارد مثبت‌ کرونا از 60 درصد به 35 درصد کاهش پیدا کرده و نسبت به هفته گذشته 25 درصد کمتر شده و میزان مراجعات هم کاهش 50 درصدی داشته است.

درخشان تصریح گرد: در حال حاضر تعداد 41مرکز منتخب کرونا در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعال است که از این تعداد 23مرکز در مشهد و 18 مرکز در شهرستان‌های تابعه بوده است، از مجموع مراکز فعال منتخب کرونا 4 مرکز مشهد شبانه‌روزی بوده و مابقی مراکز از ساعت 7:30 تا 20:30 فعال هستند.

استان زنجان/ تعداد بستری شدگان روندنزولی دارد

پرویز قزلباش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با ابراز خرسندی از کاهش آمار مبتلایان و بستری‌شدگان گفت: خوشبختانه با تمهیداتی که اندیشیده شد آمار مبتلایان و بستری‌شدگان در زنجان روند نزولی دارد.

وی افزود: در حال حاضر آمار بستری‌شدگان در بیمارستان‌های استان به 399 نفر رسیده و این در حالی است که این رقم دو هفته گذشته به بالای 700 نفر رسیده بود و ما نگران کمبود تخت بودیم.

رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی استان زنجان تصریح کرد: خوشبختانه با افزایش روند واکسیناسیون در کشور آمار مبتلایان و بستری‌شدگان روند نزولی پیدا کرده و امیدواریم این روند تا ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا ادامه داشته باشد.

استان سمنان/ بستری 15 مبتلای قطعی جدید در شهرستان‌های مرکزی  وغربی

نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان از بستری شدن 15 بیمار قطعی مبتلا به کرونا در شهرهای زیرپوشش این دانشگاه در روز گذشته خبر داد.

این در حالی است که روز پیش از آن ‌تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان 21 نفر اعلام شده بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با اشاره به شناسایی 124 بیمار مثبت قطعی مبتلا به کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه زیر پوشش این دانشگاه در روز گذشته افزود: بر این اساس از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 42 هزار و 369 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده‌اند.

دانائی اضافه کرد: با احتساب 15 بیمار بستری جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های شهرستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در روز گذشته مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به 9 هزار و 550 نفر رسید.

وی گفت: از ابتدای پاندمی کرونا تاکنون همچنین 32 هزار و 819 بیمار در شهرستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به صورت سرپایی شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: همچنین مجموع موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید 19 از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به هشت هزار و 345 نفر رسید.

دانائی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 140 بیمار مبتلا به کرونا در مرکز و غرب استان سمنان بستری هستند اضافه کرد: از این تعداد 26 نفر در بخش آی سی یو بستری شده‌اند.

وی عنوان کرد: در 24 ساعت گذشته 37 بیمار جدید مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بستری شده و برای 190 نفر نیز پرونده سرپایی با علل و علائم مشکوک به کرونا ثبت شده است.

رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود نیز با اشاره به روند کاهشی شیوع کرونا در شرق استان سمنان، عنوان کرد: هم‌اکنون 91 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بستری بوده و 16 نفر از آنان در بخش آی سی یو بستری شده‌اند.

استان قزوین/ مرگ‌ومیر کرونایی 40 درصد کمتر شد

در شبانه‌روز اخیر مجموع آمار مبتلایان کرونایی استان به 110 هزار و 710 نفر رسید که از این جمعیت 36 درصد آنها یعنی 39 هزار و 837 نفر در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بستری‌ شدند و 2 هزار و 405 نفر هم جان خود را از دست دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از کاهش 36 درصدی آمار مبتلایان کرونایی خبر داد و اظهار داشت: در 24 ساعت اخیر 306 بیمار کرونایی جدید در آزمایشگاه‌های منتخب کووید19 استان قزوین شناسایی شد که این آمار در قیاس با روز قبل 170 نفر کمتر شده بود.

پیمان نامدار با اشاره به کاهش 2.4 درصدی موارد بستری‌های روزانه اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته 81 بیمار کرونایی جدید در بیمارستان‌های استان قزوین بستری شدند که این آمار نسبت به روز پیش 3 نفر کاهش پیدا کرده است.

وی همچنین از افزایش 15.4 درصدی بیماران بدحال کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان قزوین خبر داد و گفت: در حال‌ حاضر 45 بیمار بدحال ما زیر دستگاه ونتیلاتور در بخش آی‌سی یو بستری هستند که این آمار 6 نفر از روز گذشته بیشتر شده است.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان قزوین همچنین از کاهش 40 درصدی موارد مرگ‌ومیر کرونایی خبر داد و افزود: در 24 ساعت اخیر 3 بیمار بدحال به خاطر شدت علائم تنفسی و ضعف جسمانی جان‌ خود را از دست دادند که این آمار در مقایسه با روز قبل 2 نفر کمتر شده است.

نامدار ادامه داد: آمار روزانه بیماران بهبودیافته کرونایی هم بیش از 40 درصد نسبت به روز گذشته کاهش یافته  و در طول مدت یادشده 76 بیمار کرونایی با علائم قطعی بهبود و نقاهت از بیمارستان‌های استان قزوین ترخیص شدند که این آمار در قیاس با روز پیش 51 نفر کمتر شده است.

وی یادآور شد: در نهایت هم آمار مجموع بستری‌های فعلی کرونایی ما به 480 نفر رسید که در مقایسه با روز گذشته 3 نفر کمتر شده است.

استان کرمان/ بستری 71 بیمار کرونایی جدید در بیمارستان‌ها

حمیدرضا رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با عنوان اینکه در حال حاضر 850 بیمار در بیمارستان‌های استان به‌دلیل ابتلا به کرونا بستری هستند اظهار داشت: تست پی سی آر نیمی از آنها مثبت است و مابقی تشخیص علائم بالینی دارند.

وی با اشاره به اینکه استقبال از واکسیناسیون در استان کم است و تا کنون نزدیک 59 درصد جمعیت هدف بالای 18 سال استان یک دوز واکسن را دریافت کردند گفت: برای قطع زنجیره کرونا در جامعه حداقل باید 70 درصد جمعیت هدف استان واکسن دریافت کنند.

مهدی شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم‌‌پزشکی کرمان نیز با بیان اینکه سیر نزولی کرونا در این پیک تندتر از پیک‌های قبل است اظهار داشت:  دانست و اظهار کرد: زمانی که حدود 70 درصد جمعیت کشور واکسیناسیون شود، دیگر درگیر اپیدمی‌های بزرگ نمی شویم .

سخنگوی دانشگاه علوم‌‌پزشکی کرمان با اشاره به آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا عنوان کرد: در حال حاضر تعداد کل موارد بستری مثبت قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان 488 مورد است.

وی با بیان اینکه از این تعداد 296 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان بستری هستند افزود: 20 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، 54 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، 43 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و 75 مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان تحت درمان قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به بستری 71 بیمار جدید قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان گفت: تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان از ابتدای شیوع کووید 19، تاکنون به 39 هزار و 155 مورد رسیده است.

وی به فوت 12 بیمار کرونایی دیگر در استان کرمان اشاره کرد و افزود: مجموع جان باختگان کرونا در استان کرمان از ابتدا به 4 هزار و 676 نفر رسیده است.

شفیعی با بیان اینکه آمار واکسن تزریق شده نوبت اول کرونا در استان کرمان یک میلیون و 252 هزار و 888 مورد عنوان کرد و گفت: واکسن تزریق شده نوبت دوم کرونا در استان را 574 هزار و 281 مورد است.

استان مرکزی/ 499 بیمار جدید شناسایی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان مرکزی اظهار داشت: بر اساس آخرین یافته‌های آزمایشگاهی، 499 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی شناسایی شدند.

سیدمحمد جمالیان افزود: 64 نفر از این بیماران به‌دلیل وخامت حال عمومی برای پیگیری امور تخصصی درمانی در بیمارستان‌ها بستری شدند و 435 نفر از این افراد نیز خدمات درمانی سرپایی دریافت کرده و باید تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه باشند.

وی عنوان کرد: شمار مبتلایان به ویروس کرونا از زمان شیوع تاکنون در این  استان به 94 هزار و 307 نفر رسیده و 12 بیمار مبتلا به کرونا متاسفانه جان باختند و شمار فوتی‌های این بیماری به 2 هزار و 709 نفر رسید.

رئیس علوم پزشکی اراک با اشاره به وضعیت واکسیناسیون در استان مرکزی گفت: به غیر از مراکز روستایی و شهرهای کوچک، در کلانشهر اراک 6 مرکز واکسیناسیون ثابت و یک مرکز خودرویی وجود دارد که تمامی این 6 مرکز هر روز صبح فعال بوده و در شیفت بعدازظهر نیز مرکز شهید ساکی تا ساعت 8 شب، مرکز مصلی بیت المقدس تا ساعت 10 شب و مرکز واکسیناسیون خودرویی از ساعت 3 تا 8 شب آماده ارائه خدمت به همشهریان هستند.

جمالیان تصریح کرد: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی اراک در بحث واکسیناسیون جزو دانشگاه های ممتاز و بسیار خوب به شمار می رود و تاکنون در زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک 650 هزار دُز واکسن تزریق شده است که حدود 65 درصد جمعیت گروه هدف بالای 18 سال نوبت اول و 34 درصد آن ها هر دو دُز واکسن خود را دریافت کرده اند و هدف نهایی رساندن هر چه زودتر این آمار به 90_85 درصد است.

درحال تکمیل... .

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واکسن ایرانی کرونا ویروس کرونا واکسن ایرانی کرونا ویروس کرونا زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بیمارستان های استان کرونا در بیمارستان کرونایی بیمارستان کرونایی بیمارستان ها بیمار مبتلا به کرونا بیمارستان های زیر مراکز منتخب کرونا وگو با خبرنگار تسنیم سخنگوی دانشگاه علوم خبرنگار تسنیم خبرنگار تسنیم مبتلا به کرونا روند واکسیناسیون علوم پزشکی اراک دریافت کرده اند آذربایجان غربی مشکوک به کرونا کرونا در استان آی سی یو بستری آمار مبتلایان بیمار کرونایی جدید مبتلا درمانی استان خود را از دست بیماری کرونا استان اصفهان مراکز درمانی کرونا تاکنون نفر کمتر شده استان قزوین بستری هستند استان مرکزی بستری شدگان استان بوشهر تعداد بستری پزشکی کرمان استان کرمان واکسن کرونا ویروس کرونا شیوع بیماری بالای 18 سال حال حاضر کاهش یافته بیمار جدید شناسایی شد درصد جمعیت پروتکل ها روز گذشته بستری شدن نفر رسیده مثبت قطعی شبانه روز تزریق شده بستری شده 24 ساعت بستری ها زیر پوشش تزریق شد نفر رسید شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۳۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما­  دکتر بنار در نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم در حال برگزاری است افزود: ما در مجموع ۲۶۳ هزار دانشجو داریم که از این تعداد بیش از ۸۶ هزار دانشجوی خوابگاهی مجرد و ۸۶۴ دانشجوی خوابگاهی متأهل هستند و ۵ هزار متقاضی داریم که خوابگاه ندارند. مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه تعداد خوابگاه‌های متأهلی هزار و ۶۹ و مجموعه تخت‌های خوابگاه‌های مجردی ما ۹۱ هزار تخت است، گفت: با توجه به فرسودگی برخی خوابگاه‌ها و پذیرش دانشجویان جدید حدود ۵۷ هزار تخت نیاز داریم که باید اضافه شود.

دیگر خبرها

  • رشد ۵۰ درصدی شرکت‌کنندگان هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • قیمت طلا و سکه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • رشد ۵۰ درصدی عملکرد دانشکده دندانپزشکی طی یک سال گذشته
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
  • بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • روند کاهشی تصادفات رانندگی نوروزی مهاباد در طول سال هم تداوم یابد