Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا علی توفیق یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: شاکله تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان نسبت به فصل گذشته دچار تغییرات زیادی شده و تعدادی بازیکن جدید جذب این تیم شد.

وی افزود: بازیکنان بسیار جوان و آینده‌دار خوزستان اکنون در این تیم حضور دارند که برای درخشش و پوشیدن پیراهن تیم ملی نیاز است به خودباوری برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این مهم با بها دادن به آنها در مسابقات سوپرلیگ محقق خواد شد.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: اگر زمینه برای جذب بازیکنان خارجی برای بالا بردن سطح کیفی تیم مهیا شد قطعا ۲ بازیکن را جذب خواهیم کرد ولی اکنون هدف ما ایجاد انگیزه بین بازیکنان فعلی تیم بخصوص جوان‌ترها است.

توفیق بیان کرد: بافت تیم جوان است که در کنار آنها چند بازیکن با تجربه نیز حضور دارند تا تجربه لازم را به بازیکنان جوان انتقال دهند، این تیم نیاز به زمان دارد تا جوانان تیم به تجربه لازم دست یابند.

وی افزود: به دنبال شایسته سالاری در تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان هستیم اما از این تیم انتظار زیادی است، این تیم پوست اندازی کرده و باید سطح انتظارات را از آن کاهش داد.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: باشگاه اهدافی از جمله پرورش بازیکن و شناخت استعدادهای این رشته را دارد. امسال بر این مبنا تیم وارد لیگ بسکتبال می شود و نمی توان گفت هدف قهرمانی در لیگ برتر است.

توفیق در ادامه اظهار داشت: اردوی شناسایی استعدادهای بومی در سطح استان خوزستان برگزار شد که با ارزیابی بازیکنان چند بازیکن آینده‌دار جذب شدند و قطعا در آینده حرفهای زیادی برای گفتن خواهند داشت.

وی افزود: در سوپرلیگ بهانه‌ای برای نتیجه نگرفتن نداریم، پالایش نفت پتانسیل بالایی در لیگ خواهد داشت و قطعا با این ظرفیت نتیجه مناسبی کسب می کند.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: امیدواریم با تغییراتی که در وزارت نفت صورت گرفته مجوز جذب بازیکن خارجی به ما داده شود تا سطح کیفی تیم افزایش یابد.

توفیق بیان کرد: این تیم برای برپایی اردوی تدارکاتی عازم تهران خواهد شد تا با برگزاری چند دیدار تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری با آمادگی کامل وارد مسابقات لیگ شود.

کاپیتان تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان نیز در این نشست گفت: تیم نسبت به فصل گذشته بسیار جوان شده و انگیزه را بین بازیکنان می‌توان دید، این تیم در مسابقات لیگ حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.

علی دروقی افزود: بازیکنان بومی با کیفیت بالایی درون تیم هستند که برای درخشیدن منتظر فرصت هستند هر چند که امسال کار سخت است زیرا یک پنجم سایر تیم‌ها هزینه نکردیم.

وی اظهار داشت: از این تیم و پس از سالها حداقل سه بازیکن بومی می توانند به تیم ملی دعوت شوند، خوزستان سالهاست بجز حامد حدادی بازیکن ملی پوشی نداشته ولی امسال این رویه تغییر خواهد کرد.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در مسابقات لیگ برتر با قرار گرفتن در گروه الف با تیم های شهرداری گرگان، ذوب آهن اصفهان، مس کرمان، کوچین آمل، خانه بسکتبال خوزستان، نیروی زمینی تهران و نظم آوران نوین سیرجان رقابت خواهد کرد.

مسابقات لیگ برتر بسکتبال از بیست و چهارم مهرماه آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها لیگ برتر بسکتبال بسکتبال خوزستان آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال بسکتبال خوزستان لیگ برتر بسکتبال بسکتبال خوزستان آبادان تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان مسابقات لیگ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۳۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم

به گزارش"ورزش سه"، در این تمرین که حدود یک ساعت به طول انجامید، بازیکنان ابتدا در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویه‌را و سید جلال حسینی هم در یکی از گروه‌ها حاضر بودند و در کنار سایر بازیکنان پا به توپ شدند.

فضای شادی در تمرین امروز وجود داشت و بعد از آن هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف کماکان به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی کار کردند و این بازی را هم از دست می‌دهند اما سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار داشتند.

پس از پایان تمرین و بعد از استراحتی کوتاه، بازیکنان و اعضای تیم، راهی فرودگاه شدند تا برای پرواز به مقصد آبادان آماده باشند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا پنج‌شنبه از ساعت ۱۹ در آبادان، میهمان صنعت نفت خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تیم بسکتبال آمریکا کامل شد؛ لبران جیمز همه را به پاریس می برد / عکس
  • برتری ۲ برابری پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت در آبادان
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • حمایت سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان از عملکرد تیمش/ کار بزرگی کردیم
  • لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 لو رفت
  • راه‌یابی ذوب آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور
  • بسکتبال آبادان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد
  • ناکامی پالایش نفت آبادان برابر طبیعت تهران