Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@04:44:40 GMT

بازدید وزیر انرژی سریلانکا از پالایشگاه تهران

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۳۴۳۱

بازدید وزیر انرژی سریلانکا از پالایشگاه تهران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت پالایش نفت تهران، ادایا گامانپیلا ظهر دیروز در رأس هیئتی فنی و تجاری ضمن دیدار و گفت‌وگو با مدیرعامل و جمعی از مدیران و رؤسای شرکت پالایش نفت تهران از امکانات این مجموعه نفتی بازدید کرد.

وزیر انرژی سریلانکا در این دیدار با اشاره بر منافع مشترک تهران - کلمبو، ضمن ابراز خرسندی از همکاری‌ها، بر لزوم مراودات فنی، مهندسی و اقتصادی در حوزه نفت و گاز تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این نشست حامد آرمان‌فر، مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران، درباره کیفیت محصولات، چگونگی فعالیت پالایشگاه تهران و سهم ۱۴ درصدی این مجموعه در صنعت پالایش نفت ایران توضیحاتی ارائه کرد.

وی با مثبت توصیف کردن این دیدار گفت: با توجه به نیازهای سریلانکا، دانش فنی و پیشنهادهایی در اختیار این هیئت فنی، اقتصادی قرار گرفت.

مدیرعامل پالایشگاه نفت تهران در پایان این دیدار از آمادگی شرکت پالایش نفت تهران به‌عنوان بخشی از صنعت نفت ایران درباره همکاری‌های فنی، مهندسی و تجاری دوجانبه بین دو طرف خبرداد.

کد خبر 5313764

منبع: مهر

کلیدواژه: پالایشگاه تهران صنعت نفت ایران سریلانکا اربعین 1400 قیمت دلار پروازهای اربعین بانک مرکزی سازمان هواپیمایی کشوری وزارت جهاد کشاورزی فرودگاه امام خمینی ره قیمت جهانی نفت قیمت جهانی طلا قیمت نفت قیمت یورو قیمت سکه بهار آزادی اقتصاد چین وزارت راه و شهرسازی شرکت پالایش نفت تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۳۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ماده ۴۸ قانون الحاق مالی دولت

رئیس امور ایثارگران شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از احیای ماده ۴۸ قانون الحاق مالی دولت در دولت سیزدهم خبر داد. - اخبار استانها -

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم از شازند، حجت‌الله نوری شامگاه چهارشنبه در حاشیه نخستین یادواره شهدای ایثار و شهادت ویژه تکریم و تجلیل از فرزندان معظم شهدا و جانبازان گرانقدر که در شرکت پالایشگاه نفت امام خمینی شازند برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مجموعه صنعت نفت با داشتن یک هزار و 58 شهید یکی از منحصربه فرد ترین و خاص‌ترین مجموعه‌ها در کل کشور از نظر تعداد شهدا است،  در مجموع در مجموعه وزارت نفت 30 هزار جامعه ایثارگری وجود دارد که شامل 11 هزار 600 جانباز، تعدادی فرزند شهدا و ایثارگر تحت عنوان رزمندگان وجود دارد. 

وی اشتغال فرزندان خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران را یکی از دغدغه‌های جامعه ایثارگری برشمرد و افزود: قانونی در کشور تحت عنوان ماده 48 قانون الحاق مالی دولت وجود داشت که این طرح سال گذشته توسط دیوان عدالت باطل شده بود، این قانون در صنعت نفت تحت عنوان مصوبه 1497 بومی شده بود که با روی کار آمدن دولت سیزدهم و پیگیری‌های معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی این مهم مورد پیگیری قرار گرفت و این مصوبه مجدد احیا شد. 

رئیس امور ایثارگران شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی عنوان کرد: در این راستا ثبت نام برای فرزندان جانبازان 25 درصد و بالاتر، فرزندان آزادگان با یک سال اسارت و فرزندان شهدا و افرادی که قبلاً از این مزیت استفاده نکرده بودند در دستور کار قرار گرفت و ثبت نام از طریق سامانه انجام شد و تاکنون مجور برای استخدام فرزندان جانبازان 30 درصد و بالاتر و فرزندان شهدا توسط وزیر صادر شده است و در اکثر شرکت‌ها از جمله شرکت پالایش نفت شازند به کارگیری افراد انجام گرفته است.

نوری بیان کرد: تاکنون حدود 2 هزار و 800 نفر در نوبت استخدام قرار گرفتند که برای تعداد 980 نفر مجوز صادر شده و مشغول به کار شدند و شخص وزیر و معاون وی در حال پیگیری از سازمان اداری و استخدامی برای اخذ مجوز لازم برای مابقی افراد هستند تا اشتغال آنها ایجاد شود، همچنین آزمون‌های استخدامی ماده 31 قانون جامعه خدمات ایثارگران نیز در صنعت نفت و شرکت‌های پالایشی واگذار شده و خصوصی رعایت می‌شود. 

وی در ارتباط با شرایط استخدامی برای فرزندان شهدا و ایثارگران و جانبازان گفت: شرایط استخدامی برای فرزندان شهدا و ایثارگران و جانبازان براساس مدرک تحصیلی اعمال شده است و افرادی که دارای مدرک تحصیلی دیپلم هستند به صورت پیمانی و افراد دارای مدرک کارشناسی و بالاتر به صورت قرارداد مدت موقت استخدام می‌شوند. 

رئیس امور ایثارگران شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی خاطرنشان کرد: اردوهای سیاحتی و زیارتی برای خانواده ایثارگران و شهدا که به جهت مسائل بودجه‌ای با وقفه مواجه شده بود مجدد آغاز شد و در دوسال اخیر سفرها به پنج شهر زیارتی و سیاحتی تامیم داده شد.  

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • اعزام ۳ اکیپ عملیاتی مجهز آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس های بی.آر.تی
  • جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد
  • مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان بازدید کرد
  • احیای ماده ۴۸ قانون الحاق مالی دولت
  • اعلام رای دیدار سپاهان اصفهان و پالایش گاز ایلام
  • اجرای طرح کیفیت بخشی محصولات سنگین، اولویت پالایشگاه بندرعباس است
  • تحریم‌ناپذیری در فروش نفت‌خام و تجارت انرژی کشور با اجرای سیاست پالایشگاه‌داری فراسرزمینی
  • احداث مگاپروژه سد و نیروگاه در سریلانکا بدست مهندسان ایرانی