Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از تاس، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا گفت که نتایج تحقیقات «جان دورهام »، مشاور ویژه آمریکا رسما تایید کرد که اتهام وی برای روابط مخفیانه با روسیه یک فریب بوده است.

‌ترامپ اظهار داشت که این از ابتدا فریبی بود که توسط دموکرات‌ها و شخص «هیلاری کلینتون»، رقیب وی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «تحقیقات در مورد داستان روسیه نشان داد که این یک کلاهبرداری کامل است که توسط هیلاری کلینتون و دموکرات‌ها ابداع شده است. تصور کنید بیل کلینتون چگونه و با چه وحشتی زندگی می‌کند. ذهن یک انسان تا چه اندازه باید برای اختراع این داستان فریب روسی بد باشد».

ترامپ گفت: «دموکرات‌ها این داستان را ساختند و آمریکا مجبور شد سه سال با آن زندگی کند. اکنون آنها از ۶ ژانویه تلاش می‌کنند همین کار را انجام دهند. اما اکنون مشخص شده است که این داستان از ابتدا یک فریب بوده است».

دورهام، دادستان ویژه ایالات متحده در تاریخ ۱۷ سپتامبر  یک وکیل حزب دموکرات را متهم کرد که در سال ۲۰۱۶ به اف‌‌بی‌آی شهادت دروغ درباره اطلاعات مربوط به ارتباط بین وابستگان ترامپ و یک بانک در روسیه ارائه داده است.

 

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: روسیه روابط ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۳۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دلخراش از خودسوزی یک نفر در مقابل دادگاه ترامپ + فیلم

دریافت 880 KB

به گزارش همشهری آنلاین، جلسات رسیدگی به اتهامات دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در این دادگاه برگزار می‌شود.

در این باره بیشتر بدانید:

یک نفر در مقابل دادگاه ترامپ خودش را به آتش کشید + جزئیات کد خبر 845807 منبع: میزان برچسب‌ها خبر ویژه خودکشی ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • هشدار چین به آمریکا: بدنام‌کردن دیگران، راه‌حل بحران اوکراین نیست
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • گزارش گاردین درباره اتهام‌زنی مغرضانه تل‌آویو علیه آنروا
  • روسیه در جنگ اوکراین پیروز خواهد شد
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد
  • بلینکن با موضع تهدید به چین می‌رود
  • کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند
  • شوک به جهان کشتی؛ دیوید تیلور المپیک را رسما از دست داد
  • تصاویر دلخراش از خودسوزی یک نفر در مقابل دادگاه ترامپ + فیلم