Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط‌عمومی سازمان اداری و استخدامی ، دکتر لطیفی در این حکم از همۀ معاونان و رؤسای محترم امور سازمان خواسته است ضمن هماهنگی و همراهی کامل، وی را در تحقق اهداف و برنامه‌های سازمان یاری کنند.

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی در این حکم بر توجه کامل به اصول دولت مردمی همچون «عدالت‌محوری»، «روحیۀ انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاکدستی»، «فسادستیزی» و «قانون‌مداری» در راستای تحقق آرمان‌های نظام اسلامی، به‌ویژه بیانیه گام دوم انقلاب تأکید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است مشفق، دانش‌آموختۀ دورۀ دکتری مدیریت بازرگانی، گرایش سیاستگذاری بازرگانی از دانشگاه علامه طباطبایی است و پیش از این به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معاون اداری و مالی کانون زبان ایران، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه امام صادق (ع)، مدیرکل طرح و برنامه و مدیرکل دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع)  فعالیت داشته است.

از جمله سوابق علمی و پژوهشی وی می‌توان به ترجمه کتاب‌های «مفاهیم کلیدی مدیریت منابع انسانی» و «مفاهیم کلیدی مدیریت استراتژیک» و تألیف چندین مقالۀ علمی - پژوهشی در حوزۀ منابع انسانی و مدیریت استراتژیک و تدریس در این حوزه اشاره کرد.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان اداری و استخدامی استخدام نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۳۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش گفت: ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری آغاز شد و تا یکشنبه ۱۲ فروردین ادامه دارد.

او گفت: نوبت اول آزمون سراسری در اردیبهشت و نوبت دوم در تیر برگزار خواهد شد.

مشروح صحبت های معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش در ویدیوی زیر قابل مشاهده است:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • «فرسایش خاک در ایران» سه برابر میانگین کشورهای آسیایی و 20 برابر میانگین جهانی! - استاد دانشگاه یزد: ایران در رده پنجم از نظر ثروت منابع طبیعی جهان قرار دارد
  • انتصاب رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی
  • ۳ انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • تشکیل ستاد و کارگروه‌ تخصصی مدیریت بحران زیر بخش‌های کشاورزی
  • افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال می‌شود
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی افزایش پیدا می‌کند؟
  • آغاز ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • گمانه زنی رسانه جبهه پایداری در باره انتصاب معاون اول محسنی اژه ای