Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمان احمدی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: طی تماس شهروندان با سامانە ١٢٥ این سازمان مبنی بر واژگونی خودروی ۲۰۶ در محور مهاباد_ پیرانشهر جاده پسوه، نیرو‌های امدادی سازمان بلافاصله بە محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آتش نشانان سرنشین گیرکردە را رهاسازی کردند، افزود:خوشبختانە این رخداد تلفات جانی نداشت، ولی متاسفانە به ماشین مذکور خسارت زیادی وارد شد.

احمدی اضافه کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

هفتە گذشتە نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید در محور مهاباد به پیرانشهر سه نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر دیگر نیز زخمی شد.

نامناسب بودن راه ارتباطی و نبود علائم هشدار دهندە و گاردریل در جاده مهاباد - پسوه و مهاباد - سردشت در کنار عدم رعایت اصول رانندگی هر ساله منجر به تصادف و کشته شدن هموطنان می‌شود.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه رانندگی واژگونی خودرو آتش نشانی مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۳۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت

واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از بندرعباس عازم تهران بود در جاده کمربندی شهر یزد ۱۳ نفر زخمی بر جا گذاشت.

به گزارش مشرق، سید حسین طباطبایی،مسئول روابط عمومی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد،افزود: این حادثه ساعت ۵:۲۴ دقیقه امروز اتفاق افتاد که از مصدومان هفت نفر به بیمارستان شهید صدوقی (ره)، چهار نفر به بیمارستان شهید رهنمون و ۲ نفر نیز سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس ۱۵ مسافر داشت ادامه داد: تریاژ و درمان اولیه مصدومان حادثه در کمتر از ۴۰ دقیقه توسط اورژانس یزد مدیریت و هم‌اکنون تمام مصدومان حادثه در بیمارستان تحت نظر اورژانس هستند.

این مسئول اظهار کرد: علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است که متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

روزانه بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو از جاده‌های استان یزد از جنوب به شمال و شرق و غرب کشور و تردد می‌کنند

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار
  • واژگونی پراید در محور سبزوار - نیشابور منجر به مصدومیت ۵ نفر شد
  • واژگونی خودرو در جاده شازند یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • خودروی تیبا با ۱۰ سرنشین واژگون شد/مصدومیت ۵ نفر
  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • بانوی پیرانشهری در حمله خرس به شدت زخمی شد
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • بانوی پیرانشهری در حمله خرس زخمی شد