Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر اسلامی تهران از رایزنی با آیت‌الله رئیسی برای ورود اتوبوس و واگن جدید به حمل‌ونقل عمومی شهر تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

مهدی چمران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید گفت: تمهیداتی در ارتباط با حوزه حمل و نقل عمومی و تسهیل تردد برای دانش‌آموزان و دانشجویان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: البته ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده است که به‌زودی دانشگاه‌ها و مدارس بازگشایی خواهند شد و به همین دلیل دو کمیته از سوی مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل راه‌اندازی شده است به طوری که یک کمیته در معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و دیگری در کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران که هر دوی این کمیسیون‌ها به صورت مشترک کارهایی را انجام می‌دهند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: همچنین کارگروهی نیز با همراه آموزش و پرورش راه‌اندازی شده است که جلساتی نیز برگزار شده و در این زمینه مصوباتی هم داشته‌اند.

چمران با اشاره به راه‌اندازی جدید ایستگاه مترو افزود: اخیراً یک ایستگاه راه‌اندازی شده و به‌زودی یک ایستگاه جدیدی راه‌اندازی خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به رایزنی با رئیس جمهور و وزرای دولت در ارتباط با حمل و نقل عمومی شهرداری تهران گفت: اخیرا مکاتباتی با وزرای صمت و راه و شهرسازی و رئیس جمهور در ارتباط با قرار دادن واگن و اتوبوس به شهرداری تهران انجام شده است و خوشبختانه نتایج خوبی را هم در برداشته که به‌زودی اعلام خواهد شد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: البته قراردادی نیز در ارتباط با واگذاری اتوبوس منعقد شده است که البته اگرچه تعداد این اتوبوس‌ها 500 دستگاه است، اما در ادامه تلاش خواهد شد اتفاقات بهتری در حوزه حمل و نقل انجام بشود.

وی از برگزاری جلسه شورای شهر تهران در روز سه‌شنبه هفته جاری خبر داد و گفت: ان‌شاءالله این جلسه با حضور یکی از فرماندهان سپاه برگزار خواهد شد.

نشانی مراکز جدید واکسیناسیون شهرداری تهران با حضور شهردار تهران صورت گرفت؛ افتتاح 26 پایگاه واکسیناسیون در شهر تهران/ سرعت گرفتن واکسیناسیون در محلات جنوبی پایتخت انجام 50 درصد از واکسیناسیون روزانه پایتخت در اماکن شهرداری تهران

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران راه اندازی نقل عمومی حمل و نقل خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۳۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی مشهد آغاز شد

حسن موحدیان روز دوشنبه در صد و سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با نهایی شدن قرارداد خرید ۵۹ دستگاه اتوبوس، ماهیانه حدود ۱۵ دستگاه به ناوگان اتوبوسرانی مشهد افزوده می شود.

وی اضافه کرد: قرارداد خرید ۴۵۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز به زودی برای مشهد محقق می شود.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: شورای ششم شهر مشهد در حوزه حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی هوا ماموریت ویژه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • زمان آغاز به کار تاکسی‌های برقی/ تسهیلاتی برای تاکسی‌رانان
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • تزریق اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی مشهد آغاز شد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهرکرد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی
  • جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • قطار ملی مترو در حال طی کردن مراحل آزمایشی برای ورود به ناوگان
  • مژده چمران به تهرانی ها: واگن های قطار جدید و ملی به مترو می آیند