Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@17:18:16 GMT

سکانس‌هایی از فیلم سینمایی دیپلمات

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۳۵۶۸

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 فیلم سینمایی «دیپلمات» به کارگردانی و نویسندگی داریوش فرهنگ محصول سال 1374 است. سعید ناصری کارمند سفارت ایران در ترکیه در اولین سفر خود حامل نامه‌ای محرمانه در رابطه با روابط سیاسی ایران و ترکیه، برای سفیر ایران است که با نقشه توطئه گران در فرودگاه کیف حاصل مدارک او سرقت می‌رود و بعد از استفاده، مدارک ظاهراً به ناصری برگردانده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصری به این موضوع مشکوک می‌شود و بعد از جستجو متوجه می‌شود که چند تن از جمله فردی به نام میگوئل و خوزه سانیتاگو قصد ضربه زدن به نظام ایران را دارند. آن‌ها طی یک نقشه ناموفق تصمیم داشتند ناصری را یک تروریست فراری معرفی کنند که موفق نمی‌شوند اما به تلافی جستجوهای ناصری، همسرش را گروگان می‌گیرند و زمانی که ناصری به تنهایی به نجات او می‌رود پلیس نیز وارد عمل می‌گردد و توطئه‌ها برملا می‌شود. مهدی هاشمی، آتیلا پسیانی، فاطمه صامتی، حسین خانی‌بیک، داریوش فرهنگ، یالچین دومر، اژه اوسلو، مریچ آرکان، تونجر نجمی اغلو، کوتای کوک ترک، برهان شیمشک، عثمان چاگلار، نبی بیلدیز، علی زیبل، اکرم دومر و موگه آردا در این فیلم مقابل دوربین امیت آرداباک بازی کردند. بابک بیات موسیقی متن این فیلم را ساخت و روح‌الله امامی این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک تماشا می‌کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای هفته دفاع مقدس اربعین سکانس طلایی سکانس برتر سینما سکانس سینمای ایران ویدیو فیلم داریوش فرهنگ مهدی هاشمی آتیلا پسیانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۳۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لتونی یک دیپلمات روس را اخراج کرد

وزارت خارجه لتونی یک دیپلمات روس را به اتهام اقدامات تحریک آمیز و اظهارات غیر قابل قبول عنصر نامطلوب نامیده و وی را اخراج کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از هفته نامه "اشپیگل"، وزارت خارجه لتونی اعلام کرد که یک دیپلمات روسیه در این کشور را عنصر نامطلوب قلمداد و دستور اخراج وی را صادر کرده است.

لتونی "اولگ زیکوف"، دیپلمات سفارت روسیه در ریگا را شخص نامطلوب اعلام و او را از این کشور اخراج کرد. بنا به درخواست وزارت خارجه این کشور این دیپلمات باید تا 10 آوریل از این کشور عضو اتحادیه اروپا و ناتوی بالتیک خارج شود.

وزارت خارجه لتونی روز چهارشنبه «اولگ زیکوف» کاردار روسیه را احضار و به «اظهارات غیرقابل قبول و تحریک‌آمیز» سفارت روسیه «در یک بازه زمانی طولانی» اعتراض کرد.

این وزارتخانه افزود که سفارت روسیه در ریگا «همچنان به اظهارات نامناسب برای بی‌اعتبار کردن آژانس‌ها و نهادهای دولتی لتونی و ایجاد نفرت در جامعه این کشور ادامه می‌دهد.»

در بیانیه ای که روز چهارشنبه منتشر شد، به کاردار سفارت روسیه در این مورد اطلاع رسانی شد. در این بیانیه این اخراج با «ارتباط عمومی غیرقابل قبول و تحریک آمیز» سفارت روسیه توجیه شد که در یک دوره زمانی طولانی صورت گرفت و در تضاد شدید با کنوانسیون وین در مورد روابط دیپلماتیک بود.

در این بیانیه آمده است: با وجود توبیخ های مکرر، هیئت روسیه ارتباطات عمومی نادرستی را با هدف بی اعتبار کردن نهادهای دولتی در لتونی و برانگیختن نفرت در جامعه انجام داد. وزارت خارجه اطلاعات بیشتری ارائه نکرد. به دلیل تهاجم روسیه به اوکراین در دو سال پیش، لتونی نیز از سوی روسیه احساس خطر می کند.

در ماه فوریه، لتونی حمایت خود از اوکراین را مجددا تایید کرد. اعضای پارلمان این کشور موافقت کردند که اوکراین تا زمان پیروزی مورد حمایت قرار خواهد گرفت. لتونی و همچنین دیگر همسایگان بالتیک آن، استونی و لیتوانی، نگران هستند که پس از اوکراین آن ها نیز قربانی «تجاوز روسیه» شوند. این سه کشور پس از سقوط اتحاد جماهیر شوروی به غرب روی آوردند و از سال 2004 بخشی از ائتلاف دفاعی ناتو هستند.

اقلیت بزرگی از روسی الاصل ها در لتونی زندگی می کنند که از شرق با روسیه همسایه است. در ابتدای سال جاری میلادی این کشور بالتیک اعلام کرد که روس هایی را که در این کشور زندگی می کنند اما به زبان لتونی صحبت نمی کنند، اخراج می کند. به این ترتیب تا 3000 نفر ممکن است تحت تأثیر این اخراج ها قرار بگیرند. حدود یک چهارم جمعیت لتونی با 1.9 میلیون نفر به اقلیت روسی زبان تعلق دارند. بسیاری از مردم در دیگر کشورهای بالتیک استونی و لیتوانی بدون تابعیت یا دارای پاسپورت روسی هستند. آنها در دوران کمونیسم به بالتیک آمدند.

چندی پیش کارداران سفارتخانه‌های کشورهای استونی، لتونی و لیتوانی در مسکو به دلیل آنچه عدم پاسخ مناسب به درخواست‌های مکرر روسیه در موضوع تأمین امنیت سفارتخانه‌های این کشور در زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام شد، به وزارت خارجه روسیه احضار شدند.

اروپا قواعد گمرکی علیه اوکراین را تشدید می‌کندخطر جنگ جهانی در صورت اعزام نظامیان ناتو به اوکراین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لتونی یک دیپلمات روس را اخراج کرد
  • کارهای فرهنگی منحصر به چند منطقه شهر نباشد
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • ایرانیان جایگاه چندم گردشگران خارجی استانبول را دارند؟
  • کشور داری، برنامه و حواس جمع می خواهد
  • انتشار تیزر فصل پنجم سریال «نون خ» (فیلم)
  • اجرای بداهه مناجات ابوسعید ابوالخیر با پروردگار/علیرضا قربانی: امیدوارم لایق محبت‌های مردم ایران باشم
  • جمهوری آذربایجان آمادگی دارد تا دیپلمات‌های خود را به ایران اعزام کند
  • اسکورسیزی و دی‌کاپریو امشب در تلویزیون ایران
  • اسکورسیزی و دی‌کاپریو به تلویزیون ایران می‌آیند