Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل استقلال در حالی با سرمربی تمدید کرد که او ۲ سال قرارداد داشت.

خبرگزاری میزان - پس از فصلی عجیب و سخت برای استقلال که تغییرات زیادی در بین بازیکنان و کادرفنی این تیم شاهد بودیم، سرانجام احمد مددی از این باشگاه جدا شد و جای خود را به مصطفی آجورلو داد. مدیرعامل اسبق باشگاه‌های پاس تهران، استیل آذین و تراکتور حالا روی صندلی هدایت استقلال نشسته و سخت‌ترین و مهم‌ترین دوران مدیریت خود در فوتبال را برعهده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آجورلو در اولین اقدام خود با فرهاد مجیدی دیداری داشت و به هواداران استقلال قول برگرداندن استقلال به روز‌های خوبش را داد. او قرارداد سرمربی استقلال را به مدت ۳ فصل تمدید کرد تا نشان دهد هدفش ثبات و آرامش در استقلال است، اما باید توجه داشت مجیدی هنگامی که برای سومین بار و به جای محمود فکری سرمربی آبی‌ها شد، قراردادی ۲.۵ ساله با باشگاه استقلال و احمد مددی امضا کرد و عملا برای دو فصل دیگر هم سرمربی آبی هاست و تمدید ۳ ساله تنها افزودن یک فصل دیگر به قرارداد این مربی است و بس!

در سال‌های اخیر استقلال بار‌ها مدیرعامل عوض کرده و باشگاهی نبوده که بتوان آن را باثبات و ساختارمند نامید و تمدید (آن هم صرفا افزودن یک فصل به قرارداد) با مربی که هنوز کارنامه‌ای ندارد و صرفا به دلیل محبوبیت در این جایگاه قرار گرفته بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته و  نمی‌تواند اقدامی موثر و گامی رو به جلو باشد. در صورتی که آجورلو به پایان کار خود در این باشگاه برسد مدیر بعدی که بر سرکار می‌آید با قراردادی بلندمدت روبروست و اگر بخواهد با او قطع همکاری کند باید غرامت سنگینی به مجیدی بپردازد.

فرصت دادن به مربی جوان و پیشکسوت باشگاه امری مثبت و اتفاقی خوب است، کاری که در رئال مادرید، بارسلونا، منچستریونایتد و... انجام شده و برای مدت‌ها پاسخ خواسته‌های هواداران را داده است، اما فرهاد مجیدی هر کاری بخواهد انجام دهد در این ۲ سال می‌تواند آن را عملی کند و ۳ ساله کردن قرارداد او بیشتر شبیه یک تبلیغات و شوآف است تا دلسوزی و آینده نگری برای استقلال.

بیشتر بخوانید: مددی با یک پیام به کار خود در باشگاه استقلال پایان داد

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال لیگ برتر فرهاد مجیدی مصطفی حقگو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۳۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد

سرمربی مس سونگون در فصل آینده لیگ برتر فوتسال نیز هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید بی‌غم که در هفته‌های پایانی فصل گذشته لیگ برتر فوتسال هدایت تیم مس سونگون ورزقان را بر عهده گرفت، قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد.

مس سونگون فصل گذشته در رقابت با گیتی‌پسند اصفهان برای قهرمانی لیگ برتر فوتسال موفق باشد و در رتبه دوم جدول رقابت‌ها ایستاد.

سفال‌منش: عملکرد قرقیزستان و افغانستان شگفتی است نه حذف ژاپن

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس