Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا زاکانی گفت: امیدواریم در مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین با هماهنگی جدی خدمتگزاری شایسته‌ای به شهروندان داشته باشیم.

به گزارش برنا؛ علیرضا زاکانی، شهردار تهران، یکشنبه- ۴ مهر ۱۴۰۰- در جلسه ستاد جاماندگان راهپیمایی اربعین با مدیران شهری و مدیران مرتبط با بیان این مطلب که اربعین برای ما یک نعمت و تجمع و جلوه آخرالزمانی جبهه حق و برای ما افتخار است که این فرصت نصیب ما شد ادامه داد: افتخار ما این است که خادم کسانی باشیم که دلشان در کربلا است در حالی که جسمشان امکان حضور در کربلا را پیدا نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار تهران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: معمولا پایان جنگ را گرامی می‌دارند، اما ما آغاز جنگ را گرامی داریم و البته باید برای پایان آن نیز برنامه متنوع و بزرگی داشته باشیم، اما دلیل گرامی داشتن آغاز جنگ تحمیلی این است که  این دفاع، مقدس  و بر مبنای مکتب اسلام و امام (ره) حضور گسترده مردم با انگیزه پاک و خالصانه است.

زاکانی افزود: امیدواریم فردا در اربعین حسینی با هماهنگی جدی خدمتگزاری شایسته ای داشته باشیم و این خدمت باید از پنج ویژگی نظم، امنیت، سلامت (با توجه به بیماری مهلک کرونا فاصله گذاری و عدم تجمع باید مورد تاکید باشد)، خدمت و ایجاد و حفظ یک فضای معنوی برخوردار باشد.  

 او با تاکید بر این موضوع که کیفی بودن خدمات و برنامه ها برای  مراسم اربعین حسینی مهم است، تصریح کرد: کیفی بودن خدمات و برنامه ها از این جهت مهم است چرا که دل های مشتاق به این عرصه می آیند و این حضور نیازمند خدمات شایسته ای است و باید اعلام کنم ۷ منطقه شهرداری درگیر این مراسم است، اما بیشترین درگیری با منطقه۲۰ است و اگر نیاز باشد مناطقی که درگیر نیستند را  به عنوان  پشتیبان شهرداری منطقه ۲۰ به میدان خواهیم آورد.  

شهردار تهران با بیان اینکه باید فضا را جوری تنظیم کنیم که مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین دچار انسداد نشود، توضیح داد: در بحث حمل و نقل باید طوری عمل کنیم که حتی اگر کسی خواست  از وسط مسیر برگردد، امکان این انتقال را داشته باشیم و حتی الامکان بار جمعیت به آخر مسیر منتقل نشود  و گره ‌در آن به وجود نیاید.

زاکانی افزود: با توجه به شرایط فعلی در عراق و  وضعیت مناسب واکسیناسیون در کشور، پیش بینی می‌شود که راهپیمایی های اربعین در سراسر کشور پرشور تر از سال‌های گذشته برگزار شود بنابراین باید جمعیت را به گونه‌ای رهنمون کنیم که آسیبی به سلامت مردم وارد نشود.

او بیان کرد: تا جایی که ممکن است باید کار به خود مردم واگذار شود چرا که در این صورت کارها با  کیفیت بهتری انجام می شود و ما باید به عنوان نوکر در خدمت مردم باشیم و از کل ظرفیت‌های مردمی، موکب‌ها، پایگاه‌های بسیج و مساجد باید به بهترین نحو استفاده کنیم.

شهردار تهران با تسلیت رحلت آیت الله حسن زاده آملی او را عالم سالک و عارف برجسته خواند و اضافه کرد: همچنین باید درگذشت نوجوان فداکاری که برای نجات جان دیگران، جان خود را فدا کرد را نیز تسلیت عرض کنم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کربلا جنگ جنگ تحمیلی حضور گسترده مردم سلامت شهرداری حمل و نقل عراق واکسیناسیون بسیج اربعین جاماندگان شهردار تهران داشته باشیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۳۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی در حمایت از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی

حجت الاسلام مهدی عبدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : مردم انقلابی شهر کرمانشاه، بعد از اقامه نماز جمعه این هفته (۳۱ فروردین) در حمایت از حمله سپاه به رژیم صهیونیستی و محکومیت جنایات این رژیم غاصب در غزه، راهپیمایی را برگزار خواهند کرد و فریاد حمایت از مردم مظلوم غزه را سر خواهند داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه هدف از برپایی این راهپیمایی را حمایت از عملیات «وعده صادق» و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و همچنین کشتار مردم بی دفاع غزه اعلام کرد و افزود: مردم ولایی کرمانشاه همزمان با هموطنانمان در دیگر استان‌ها با فریاد‌های «مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا» همبستگی و حمایت خود را از سپاه و مردم فلسطین اعلام خواهند کرد.

وی از عموم مردم استان کرمانشاه دعوت کرد در این راهپیمایی و تظاهرات دشمن شکن حضور داشته باشند.

عبدی با بیان اینکه این راهیپمایی بعد از اقامه نماز جمعه از مسجد جامع شهر کرمانشاه به سمت میدان آزادی برگزار خواهد شد، گفت: در دیگر شهرستان‌ها نیز این راهپیمایی برگزار خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد، در پی برگزاری این دست راهپیمایی‌ها و تداوم برگزاری آنها در سراسر جهان، به زودی شاهد نابودی رژیم جعلی صهیونیستی باشیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق در خوی و سلماس
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق در چایپاره
  • برگزاری راهپیمایی ضدصهیونیستی در قزوین
  • «سلامت و امنیت» مهم‌ترین اصل در مسؤولیت اجتماعی است
  • تولید نان کامل در ۶ نانوایی زنجان
  • برگزاری راهپیمایی در حمایت از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • برگزاری راهپیمایی مردمی برای دفاع مشروع نیروهای مسلح در خوزستان
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود