Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در خصوص عدم تحویل کارنامه دانش آموزان به مادران، گفت که از مساله تحویل کارنامه به ولی دانش آموز رفع ابهام شده است.

به گزارش ایسنا، انسیه خزعلی در حساب توییتر خود نوشت: «بحمدالله با پیگیری های به عمل آمده، از مسئله تحویل کارنامه به ولی دانش آموز رفع ابهام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با تشکر از دستور و پیگیری سرپرست محترم آموزش و پرورش».

به گزارش ایسنا، چندی پیش خبری مبنی بر ندادن کارنامه دانش آموزان به مادران آنها منتشر که با واکنش بسیاری از فعالین حوزه زنان مواجه شد. علت آن نیز به ابهام در تفسیر لفظ "ولی" در تبصره یک ماده ۱۵۷ آیین نامه اجرایی مدارس مصوب دهم مرداد سال جاری در کمیسیون معین شورای عالی آموزش و پرورش باز می‌گشت. در این تبصره آمده بود: " تحویل پرونده و مدارک تحصیلی دانش آموزان به ولی یا سرپرست قانونی وی با تشخیص مدیر بلا مانع است."

مطابق با نامه‌ای که تصویر آن توسط معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری منتشر شده است؛ "در شرایط عادی هیچ تفاوتی بین والدین (پدر یا مادر) در رسیدگی به امور تحصیلی فرزندان و اخذ مدارک و پرونده تحصیلی آنها وجود ندارد". 

لازم به ذکر است در متن نامه آمده است که این نامه جهت اجرا ابلاغ شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری انسیه خزعلی کارنامه دانش آموزان زنان تحویل کارنامه دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۳۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکلیف دانش آموزان دختر خوانساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر آموزش و پرورش خوانسار گفت: در این مراسم ۲۰۰ دانش آموز دختر از مدارس دخترانه شهر و روستا‌های این شهرستان رسیدن به سن تکلیف را جشن گرفتند..


مرتضی گرجی افزود: در این مراسم مسائل شرعی از جمله خواندن نماز، نحوه گرفتن روزه و دیگر مسائل شرعی مانند حجاب و واجبات و محرمات دین به زبانی شیوا و آهنگین به دانش آموزان آموزش داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی در جایگاه چهارم طرح مسطورا
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • شادی دانش آموزان ایلامی از تنبیه صهیونیست‌ها
  • اهدای گل دانش آموزان ساروی به نیروهای مسلح
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • یارانه فروردین، کالابرگ الکترونیک، صدک‌بندی و چند ابهام دیگر
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر خوانساری
  • ۸ هزار خودروی وارداتی تحویل مردم شد/ ثبت سفارش ۱۳۳ هزار خودرو
  • استفاده از کمکهای مشورتی والدین دانشجویان برای پیشبرد اهداف وزارت
  • رفع ابهام دونوبته شدن کنکور/ آیا با تاثیر معدل در کنکور عدالت اجتماعی برقرار می‌شود؟