Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اعزام زائران به عراق نیازمند هماهنگی بین دولت ایران و عراق بوده و قطعا خارج از ضوابط تعیین شده نمی توان کاری پیش برد.

رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت توجه زائران اربعین به دستور العمل ستاد مرکزی اربعین، بیان کرد: شرایط برگزاری مراسم اربعین امسال نسبت به سال های قبل متفاوت است و برای حفظ سلامتی زائران همه باید به قواعد و ضوابط تعیین شده برای اعزام زائران توجه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار کرد: اینکه اصل زیارت اربعین و مشرف شدن به کربلا کاری پسندیده می باشد شکی نیست و لازم است تمهیدات لازم نیز اندیشیده شود، اما باید در عین حال به شرایط کرونایی حاکم و ضوابط دولت عراق برای پذیرش زائران توجه داشت. اعزام زائران به عراق نیازمند هماهنگی بین دولت ایران و عراق است و قطعا خارج از ضوابط تعیین شده نمی توان کاری پیش برد.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کلیپ های منتشر شده از وضعیت زائران در پشت مرزهای عراق، بیان کرد: مردم نباید قبل از اطمینان از اینکه شرایط برای تردد زائران از طریق مرزهای زمینی فراهم شده است به مرزها مراجعه کنند. درست است که مردم مشتاق زیارت اربعین هستند اما باید سنجید که شرایط و امکانات پاسخگوی زائران در مرزها هست یا خیر. قطعا با تجمع در پشت مرزها مردم اذیت می شوند و این فشار نیز فایده ای ندارد چراکه اعزام زائران فقط بر اساس چهارچوب تعیین شده صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اربعین 1400 مجلس یازدهم استانی سیاسی اعزام زائران تعیین شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۳۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران حج عمره سیستان وبلوچستان به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، این زائران از سیستان وبلوچستان به سرزمین وحی اعزام شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعزام زائران حج عمره سیستان وبلوچستان به سرزمین وحی
  • حریت: پس از سفر اردوغان به عراق، عملیات زمینی علیه پ‌ک‌ک آغاز می‌شود
  • عملیات زمینی گسترده ترکیه علیه گروه‌های کُرد در عراق؛ زمان حمله مشخص شد
  • ترکیه منطقه حایل در شمال عراق ایجاد می کند/ حمله زمینی گسترده به شمال عراق بعد از سفر اردوغان
  • فرمانده سپاه تهران: گروه‌های «سفیران مهر»، تذکر رعایت حجاب را جدی‌تر پیگیری می‌کنند
  • ایجاد گروه جدید برای تذکر حجاب در خیابان‌ها | فرمانده سپاه تهران از ورودی جدی «سفیران مهر» گفت
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • تذکرو روشنگری «سفیران مهر»درخصوص عفاف و حجاب در اماکن عمومی تهران