Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@08:34:49 GMT

بارش رحمت الهی بر جان سوخته "دراز نو"

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۳۶۷۴

بارش رحمت الهی بر جان سوخته 'دراز نو'

لطفی مدیرکل منابع طبیعی و ابخیزداری گلستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: آتشی که از ظهر پنجشنبه به جان جنگل‌ها و مراتع درازنو کردکوی افتاده بود بالاخره عصر روز گذشته با تلاش بی وقفه نیرو‌های مردمی، بسیج، سپاه، انتظامی، منابع طبیعی، محیط زیست، آتش نشانی و ..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. مهار شد.

او افزود: شب گذشته ساعت 20  دستور ختم عملیات مهار و اطفای آتش سوزی اعلام شد، اما ۱۴۰ نفر از نیرو‌های امدادی برای پاکسازی در منطقه باقی ماندند.

لطفی ادامه داد: در حال حاضر باران با شدت زیادی در منطقه دچار حریق شده درازنوی کردکوی در حال بارش است و خیال ما از بابت خاموش شدن آتش راحت شده است.

در حال حاضر باران در بیشتر های گلستان با شدت می بارد و هوای استان پاییزی و خنک شده است. 

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: درازنو گلستان آتش سوزی جنگل بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی در راستای اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ یک هکتار از اراضی ملی را از ید متجاوزین خارج و اعاده به وضع سابق کردند   بر اساس این گزارش این ماموریت با حضور نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد بندپی شرقی و نیرو‌های حفاظتی شرکتی انجام شد.   اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران از مردم خواست هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی، تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ اطلاع دهند

دیگر خبرها

  • بارش باران بهاری در فولادشهر اصفهان + فیلم
  • بارش رحمت الهی را در حرم شاهچراغ ببینید+ فیلم
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • بارش رحمت الهی به وقت بهار در روستای توآباد + فیلم
  • شادی مردم از بارش رحمت الهی در مناطق مختلف استان همدان
  • شادی کشاورزان مازندرانی از بارش رحمت الهی
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • بارش باران رحمت الهی در بام
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • خوشحالی مردم و کشاورزان از بارش رحمت الهی