Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا شریعت روز یکشنبه در گفت‌وگو با همشهری آنلاین اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ستاد ارتحال علامه حسن‌زاده آملی، ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۵ مهر مراسم وداع با پیکر علامه حسن‌زاده آملی در میدان ۱۷ شهریور آمل برگزار خواهد شد و پس از آن پیکر ایشان به زادگاه این علامه فقید انتقال داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هنوز شکل برپایی مراسم تشییع پیکر علامه حسن‌زاده آملی از آمل به روستای ایرا نهایی نشده است. قرار است ظهر امروز پس از برگزاری ستاد استانی بزرگداشت ارتحال علامه حسن‌زاده با حضور استاندار تصمیم نهایی در این زمینه گرفته شود که پیکر ایشان با هلی‌کوپتر به ایرا منتقل شود یا تشییع خودرویی از مسیر جاده هراز انجام شود.

فرماندار آمل گفت: البته با توجه به جایگاه والای ایشان در جامعه و علاقه زیاد مردم به علامه حسن‌زاده آملی قطعا فردا کاروان خودرویی در جاده هراز به سمت روستای ایرا ایجاد خواهد شد که در این زمینه تدابیر لازم برای برقراری نظم ترافیکی و همچنین تجمع دوستداران علامه اندیشیده شده است.

شریعت خاطرنشان کرد: پس از انتقال پیکر به روستای ایرا و تحویل به خانواده، زمان به خاک سپردن پیکر مطهر علامه حسن‌زاده در روستای ایرا توسط خانواده ایشان تعیین خواهد شد.

علامه حسن‌زاده آملی فقیه و عالم شهیر جهان اسلام و دانشمند برجسته اهل آمل شامگاه روز شنبه ۴ مهر پس از بستری شدن در بیمارستان امام رضا(ع) آمل به دلیل نارسایی قلبی در ۹۳ سالگی دار فانی را وداع گفت.

کد خبر 628999 برچسب‌ها استان مازندران علامه حسن‌زاده آملی عالمان دینی مجله زندگینامه عالمان دینی درگذشته

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مازندران علامه حسن زاده آملی عالمان دینی علامه حسن زاده آملی روستای ایرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، با حضور در بیت آیت الله جوادی آملی، با این مرجع تقلید دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله جوادی آملی در این دیدار بر اهمیت علم کلام در حوزه تاکید داشته و بیان کرد: باید مباحث کلام در حوزه اهمیت داده شود و اگر حوزه از نظر کلامی پیشرفت کند، می‌تواند حرف جهانی بزند.

آیت الله اعرافی در ابتدای این دیدار، گزارشی از وضعیت حوزه‌های علمیه، ارائه کرد.

کد خبر 6086574

دیگر خبرها

  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر
  • کشف کلاه‌خود ۲۵۰۰ ساله
  • دبیرخانه گفت‌وگوهای فرهنگی با روسیه و چین راه‌اندازی می‌شود
  • استقبال پرشور علامه پاکستانی از سفر رئیسی
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم‌پور در وزن ۹۷ کیلوگرم
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم پور در وزن 97 کیلوگرم
  • فراخوان هفتمین جشنواره علامه حلی در استان هرمزگان اعلام شد
  • تکمیل بیمارستان بهلول گناباد نیازمند هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا