Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا -نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی کمک های مردم نیکوکار استان به نیازمندان را در قالب طرح احسان حسینی ستود.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم  با بیان اینکه نحوه توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان توام با تکریم آنان باشد، گفت: سعی شود کمک های مومنانه به صورت مخفیانه و عزت مندانه انجام شود تا نیازمندان احساس حقارت نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کمک به نیازمندان یکی از کارهای خداپسندانه است، افزود: در ایام کرونا کمک های مردم و خیرین به نیازمندان همچنان باید تداوم داشته باشد و کمیته امداد این نیازمندان را شناسایی کرده و بهتر می تواند این کمک ها را به دست آنان برساند.

امام جمعه تبریز در ادامه سخنان خود با اشاره به بازگشایی تدریجی مدارس، خاطرنشان کرد: دانش آموزان بی بضاعت استان چشم انتظار کمک خیرین هستند و همه ما باید به فکر تامین لوازم التحریر آنان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تصریح کرد: از کارکنان بانک سپه استان به خاطر کمک به مددجویان کمیته امداد و تامین 500 بسته معیشتی تشکر می کنیم.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی نیز در سخنانی  با اعلام اینکه 81 هزار خانوار تحت حمایت این نهاد هستند گفت: کمک های خیرین صرفا متوجه نیازمندان جامعه نیست بلکه این کمک ها در امنیت و نشاط اجتماعی جامعه موثر هستند.

محمد کلامی با اشاره به برگزاری مراسم شور عاطفه ها در آستانه سال تحصیلی جدید، افزود: این نهاد طی روزهای آتی 22 هزار بسته لوازم التحریر اهدایی خیرین را بین دانش آموزان نیازمندان استان توزیع خواهد کرد.

وی نقش احسان و نیکوکاری را در رونق اقتصادی جامعه موثر دانست و اظهار کرد: اگر کمک های خیرین نباشد بخشی از نیازمندان به رفتار بزهکارانه سوق داده خواهند شد و امنیت جامعه به خطر می افتد.

شایان ذکر است 500 بسته معیشتی اهدایی کارکنان امور شعب بانک سپه استان بین خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد توزیع شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۳۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حسین‌زاده امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر درمیان، در سال ۱۴۰۲ با هم‌افزایی مشارکت‌های مردمی و همکاری‌های بین‌بخشی با مؤسسات و تشکل‌های مردم نهاد طرح‌های مختلفی را اجرا کرده است.

وی افزود: در این راستا تعداد هزار و ۴۶۱ بسته غذایی و معیشتی برای خانواده‌های کم بضاعت و کم برخوردار شهرستان تهیه و توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان بیان داشت: در اولین طرح توزیع و حمایت جمعیت هلال احمر شهرستان در سال ۱۴۰۳ نیز تعداد ۲۴۱ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان توسط خانه‌های هلال توزیع شد.

حسین‌زاده گفت: ارزش ریالی هر بسته غذایی، مبلغ ۸ میلیون ریال بوده که شامل کنسرو تن ماهی، کنسرولوبیا، شکر، عدس، قند، چایی، پودر لباس شویی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در ادامه روند اجرایی این‌گونه برنامه‌ها بتوانیم با مشارکت و کمک حامیان و خیرین شهرستان جامعه هدف بیشتری را تحت پوشش طرح‌های حمایتی جمعیت هلال احمر قرار دهیم.

کد خبر 6086287

دیگر خبرها

  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی
  • ۳۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بازسازی است
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس