Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز (چهارم مهر ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به 11 میلیون و750 هزار تومان رسید، نیم سکه 5 میلیون و 950 هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و 450 هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و 200 هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۷۵۱ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و 141  هزار تومان معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سکه نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته حدود 10 هزار تومان ارزان شد.

شما می‌توانید نرخ امروز طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:

نام محصول  نرخ(تومان) سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  11.750.000 سکه تمام طرح قدیم  11.300.000 نیم سکه بهار آزادی 5.950.000 ربع سکه بهار آزادی 3.450.000 سکه گرمی  2.200.000 اونس جهانی  یک هزار و 751 دلار و 12 سنت  طلای ۱۸ عیار 1.141.015

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۴۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توت فرنگی جویبار در سبد میوه مناطق مختلف کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رحیمی با اشاره به اینکه همزمان با فصل بهار برداشت محصول خوش‌طعم ورنگ توت فرنگی روانه منطق مختلف بازار شده است. گفت: پیش بینی تولید می‌شود تا پایان برداشت۳ هزار و ۲۲۰ تن توت فرنگی در این شهرستان روانه بازار مصرف شود.

مدیر جهاد کشاورزی جویبار با بیان اینکه ۵۱۸ بهره بردار جویباری در زمینه کشت و کار توت فرنگی فعالیت دارند، افزود: توت فرنگی از اولین میوه‌هایی است که در بهار به بازار عرضه و تا اوایل تیرماه برداشت آن ادامه دارد.

رحیمی تصریح کرد: کشاورزان جویباری به روش سنتی و با استفاده از نایلون کشی نسبت به پیش رس کردن این محصول اقدام می‌کنند به طوری که زمان برداشت آن از ۲۰ اسفند ماه آغاز تا هزینه‌های مازاد آن با عرضه محصول نوبرانه، قابل جبران باشد.

وی خاطرنشان کرد: تا اواسط خرداد برداشت این محصول در این شهرستان ادامه دارد

دیگر خبرها

  • توت فرنگی جویبار در سبد میوه مناطق مختلف کشور
  • میزان افزایش قیمت خودرو با شروع بهار؛ به طور میانگین چقدر گرانی داشتیم؟
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۳۰ فروردین ماه
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۰۹:۳۰
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / سکه بهار کاهشی شد
  • بازار رمزارز‌ها / صعود اندک بیت‌کوین
  • قیمت طلا و سکه کاهش یافت
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • آخرین وضعیت طلا و انواع سکه در بازار؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها