Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سلامت، اموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با تأکید براینکه نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه در امر خدمات رسانی به بیماران کرونایی و به ویژه واکسیناسیون عمومی دفاع مقدس دیگری را در سنگر امنیت سلامت مردم ایران رقم زدند، از فعالیت ۳۰۰ مرکز واکسیناسیون سپاه در سطح کشور خبرداد. سردار احمد عبداللهی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به تقارن دفاع مقدس با ایام اربعین حسینی، دفاع مقدس را گنجینه‌ای عاشورایی و ارزشمند در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: تمام پیشرفت‌ها و در مجموع اقتدار جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف ریشه در دفاع مقدس دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با اشاره به کربلای معلی به عنوان مغناطیس معنوی، راهپیمایی اربعین را حرکت بی نظیر در تاریخ و جغرافیایی سیاسی جهان برشمرد و تصریح کرد: رزمندگان اسلام با سر بند مزین به نام ائمه اطهار (ع) هشت سال در مقابل کفار جهان ایستادند و دفاعی مقدس را رقم زدند.   عبداللهی با اشاره به رنگ پائیزی بر اقسا نقاط کشور در بحث بیماری کرونا، اقدام دولت در واردات واکسن و برداشتن اولویت سنی و به ویژه جهش نیرو‌های مسلح در تولید واکسن، اضافه کرد: نیرو‌های مسلح اعم از سپاه پاسداران، ارتش و وزارت دفاع در این راستا به ویژه امر واکسیناسیون عمومی در کشور و از طرفی کمک مؤمنانه و، دفاع مقدس دیگری در حوزه امنیت سلامت ملت ایران به تصویر کشیدند.   معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با بیان اینکه روند بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌های سپاه پاسداران رو به کاهش است از بستری ۲۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان بقیه‌الله خبر داد و افزود: کاهش فوت بیماران کرونایی را نیز شاهد هستیم، ان‌شاءالله کمتر هم خواهد شد، تمام بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سپاه در کنار مردم تا پایان کرونا حضور دارد.   عبداللهی با تأکید بر نقش سپاه و بسیج در قالب طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جریان واکسیناسیون عمومی، تصریح کرد: سپاه، پیشنهاد شبانه‌روزی شدن مراکز واکسیناسیون در سطح کشور را داد، اضافه کرد: این امر با موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی مبارزه با کرونا قرار گرفت، امروز شاید اصلاً صف برای واکسیناسیون وجود ندارد.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با اشاره به اینکه مساجد، پایگاه‌های بسیج و درمجموع تمام ظرفیت‌های کشوری و لشکری در بحث واکسیناسیون عمومی پای کار آمدند، از استقرار بیش از ۳۰۰ پایگاه واکسیناسیون در کشور توسط سپاه خبر داد و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در آستانه رکورد زنی در بحث واکسیناسیون عمومی است.   عبداللهی اظهار داشت: مشکل خاصی در امر واکسیناسیون وجود ندارد، پایگاه‌های بسیج ما در تعامل با کادر درمان مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند.   بیشتر بخوانید: استقرار نزاجا در کل مرز ایران و افغانستان/ بازگشت مرزنشینان منطقه نهبندان به زندگی عادی نماینده ولی‌فقیه در سپاه: طرح شهید سلیمانی نقش تعیین‌کننده‌ای برای مقابله با کرونا ایفا می‌کند دفاع مقدس؛ شاخص ناب جبهه مقاومت/ نگاهی به سرچشمه قدرت امروز ایران

انتهای پیام/

برچسب ها: احمد عبداللهی سپاه کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: احمد عبداللهی سپاه کرونا پزشکی و دفاع زیستی سپاه واکسیناسیون عمومی نیرو های مسلح آموزش پزشکی معاون سلامت دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۴۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»

امیر آشتیانی در پی موافقت مجلس شورای اسلامی با تشکیل سازمان سپند وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح پیام تشکری خطاب به قالیباف صادر کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پی موافقت مجلس شورای اسلامی با تشکیل سازمان سپند وزارت دفاع، پیام تشکر صادر کرد.

وزارت دفاع:‌ سپاه جزو برترین نیروهای نظامی جهان است

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم
با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام
همان گونه که مستحضرید مقام معظم رهبری (دامت برکاته) در پیام شهادت دانشمند شهید دکتر محسن فخری‌زاده بر «پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه بخش‌هایی که وی بدان‌ها اشتغال داشت»، تصریح فرموده بودند که به موازات اهتمام وزارت دفاع و حمایت‌های ستادکل نیرو‌های مسلح و دولت مردمی برای تحقق این فرمان، مجلس شورای اسلامی نیز طرح تقویت و توسعه علوم، پژوهش و نوآوری دفاعی که با همفکری این شهید اندیشمند تهیه شده بود را در دستور کار قرار داد و با تاکید جناب عالی و نقش آفرینی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و همراهی و رای قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی اخیرا در صحن علنی مجلس به تصویب نهایی رسید.

با قدرشناسی اقدامات حمایتی و تقنینی مجلس شورای اسلامی در تقویت بنیه دفاعی کشور به ویژه در رسیدگی به این طرح که به منظور دستیابی به فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی حال و آینده و در راستای تأکید بر دستیابی به فناوری‌های بدیع، نوظهور، شالوده شکن و برتر ساز و همچنین طراحی، ساخت، تولید، تأمین و پشتیبانی محصولات حوزه پدافند نوین و در راستای لبیک به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا با رویکرد «تولید علم، شکستن مرز‌های دانش و نوآوری» و رسیدن به قابلیت‌های هوشمندانه و تحکیم وارتقای قدرت بازدارندگی می‌باشد، لازم است از حمایت‌های جناب عالی و کمیسیون امنیت ملی و همه نمایندگان مجلس یازدهم در تصویب قاطع این قانون صمیمانه سپاسگزاری و تشکر نمایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • آمار جمعیت ایران تا سال ۲۰۵۰ اعلام شد
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • تغییر وضعیت منطقه قبل و بعد از حمله تنبیهی ایران به صهیونیست‌ها
  • دستاورد‌های سپاه نتیجه به‌کارگیری نیرو‌های جوان است
  • وضعیت منطقه بعد از تنبیه رژیم صهیونیستی تغییر کرده است
  • اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد
  • رهبر انقلاب: تعداد موشک‌ موضوع فرعی است، موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران است