Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@14:03:13 GMT

آمادگی اورژانس ۱۱۵ خوزستان در مرز چذابه

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۴۳۳۸

آمادگی اورژانس ۱۱۵ خوزستان در مرز چذابه

دکتر فرهنگ کره بندی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چهار دستگاه آمبولانس در مرز چذابه مستقر هستند که ۲ دستگاه از مازندران و ۲ دستگاه از سوسنگرد و هویزه به این منطقه مرزی اعزام شدند.

وی افزود: ۱۴ دستگاه آمبولانس نیز در مسیر اهواز تا چذابه و ۲ دستگاه در فرودگاه استقرار دارند همچنین سه دستگاه اتوبوس، ۲ فروند بالگرد و ۵۰ نفر نیرو با تجهیزات کامل پزشکی در آماده باش کامل بسر می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کره بندی با بیان اینکه کانکس‌های اورژانس و نیروهای استان مازندران و سوسنگرد آماده خدمات دهی به زائران هستندگفت: تا کنون گزارش خاصی از ستاد هدایت عملیات بحران دانشگاه((EOC صادر نشده است.

رییس اورژانس ۱۱۵ خوزستان بیان کرد: بازدید از پایگاه های اربعین در منطقه مرزی و نحوه پوشش اورژانس در مسیرهای تردد زائران به صورت مستمر انجام می‌شود.

به گفته مسئول هدایت عملیات بحران فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان، برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در مسیر برگشت از مرز شلمچه ۹ دستگاه آمبولانس اعزامی از نقاط مختلف کشور در محورهای مواصلاتی منتهی به این گذرگاه مرزی مستقر شدند.

بر اساس این گزارش نیروی انتظامی از مردم خواست به مرزهای شلمچه و چذابه مراجعه نکنند زیرا مرزها به روی افراد بدون روادید بسته است. 

کشور عراق برای اربعین امسال با ورود هوایی ۶۰ هزار زایر ایرانی با شرایط خاص موافقت کرده است.

مرز  چذابه در فاصله ۱۱۰ کیلومتری شمال غرب اهواز  قرار دارد.

برچسب‌ها سازمان اورژانس کشور خوزستان اهواز اربعین مرز چذابه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اورژانس کشور خوزستان اهواز سازمان اورژانس کشور خوزستان اهواز اربعین مرز چذابه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صالحی: پیشرفت پروژه فاضلاب اهواز اولویت دولت در خوزستان است

دبیر شورای اطلاع‌ رسانی دولت گفت: با پیشرفت پروژه فاضلاب اهواز در این دولت که به اندازه ۳۰ سال قبل از آن است و با استفاده از ۴۰۰‌ پمپ، آبگرفتگی‌های این شهر پس از یک شبانه‌روز تا حد زیادی رفع شد.

به گزارش ایسنا، احسان صالحی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:

«بارش ۳۸ میلی‌متر باران در اهواز در عرض ۴۰ دقیقه سبب آبگرفتگی ۲۷‌ نقطه شد. با پیشرفت پروژه فاضلاب اهواز در این دولت که به اندازه ۳۰ سال قبل از آن بوده و با استفاده از ۴۰۰‌ پمپ آبگرفتگی‌ها پس از ۲۴ ساعت تا حد زیاد رفع شد.

پیگیری پروژه فاضلاب اهواز اولویت رییس‌جمهور در هر ۸ سفر به خوزستان بود.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر
  • صالحی: پیشرفت پروژه فاضلاب اهواز اولویت دولت در خوزستان است
  • خراسان رضوی برای نیمه دوم تعطیلات‌ نوروزی آمادگی کامل دارد
  • ۲۲ مصدوم حاصل حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در گتوند خوزستان
  • فعالیت مراکز اهدای خون خوزستان در شب‌های قدر
  • آمادگی خوزستان برای حضور در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • آیین سنتی « گرگیعان » در خوزستان برگزار شد 
  • جشن گرگیعان در خوزستان
  • اهواز غرق آب شد؛ وعده‌ای که محقق نشد
  • حل مشکلات مردم با کار میدانی