Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، در پی درگذشت علامه حسن زاده آملی ( رضوان الله علیه) جامعه روحانیت مبارز با صدور پیامی ارتحال این شخصیت ممتاز و علامه ذوالفنون را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیء

خبر ارتحال ملکوتی علامه حسن حسن‌زاده آملی ( رضوان الله علیه) عالم برجسته و علامه ذوالفنون  موجب تاثر و تحسر فراوان ‌گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بی تردید فقدان این شخصیت ممتاز جهان تشیع، فیلسوف و متأله بزرگ، فقیه ربانی، عارف روشن ضمیر، دانشمند علوم غریبه و نجوم و ریاضیات و مدرس ممتاز دروس حوزوی ثلمه ای عمیق و جبران ناپذیر است و حوزه های علمیه، فرهیخته ای ارجمند و ذخیره ای ارزشمند را از دست‌ دادند که جبران آن به سادگی میسر نیست.

مصیبت فقدان ارتحال این عالم جلیل القدر و عارف بزرگ را به محضر نورانی امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه و روحانیت معظم و خاندان مکرم و بازماندگان معزز و همه شاگردان و ارادتمندان و ملت بزرگ ایران تسلیت می گوییم و برای آن فقید سعید علو‌‌ درجات مسالت می کنیم.

جامعه روحانیت مبارز

۴ مهر ۱۴۰۰

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: روحانیت حوزه های علمیه پیام تسلیت مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۴۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنونده برنامه های رادیو هستم | رادیو شخصیت های ارزشمند بسیار دارد

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، سید عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی  در گفت و گو با خبرنگاران گفت:  روز رادیو را به همه همکاران عزیزم در حوزه صدای جمهوری اسلامی تبریک می گویم. جا دارد از مرحوم مهران دوستی نام ببرم. یاد و خاطره مرحوم دوستی که یکی از شخصت های ارزشمند و سرمایه های صدای جمهوری اسلامی بود و از دنیا رفت را گرامی می دارم. 

وی در ادامه ضمن تقدیر از مدیریت معاونت صدا افزود: از مدیریت خوب علی بخشی زاده، معاون صدا قدردانی می کنم. آقای بخشی زاده از  شخصیت های فرهنگی، پرکار، انقلابی و از آزادگان ارزشمند کشورمان هستند. از تلاش های معاون صدا و همه همکاران رادیو که در حوزه صدا هستند، قدردانی کنم. 

به گفته ضرغامی، با سیما کمتر مصاحبه می کنم، رادیو را به خصوص وقتی که در سفر یا هنگام رانندگی هستم، گوش می کنم. رادیو رسانه گرمی است.

دیگر خبرها

  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • شنونده برنامه های رادیو هستم | رادیو شخصیت های ارزشمند بسیار دارد
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • روایت تاریخ از کارنامه روحانیت
  • مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر
  • حوزه های علمیه از اساسی ترین پایگاه های فرهنگی جامعه هستند