Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همزمان با اربعین حسینی گرمیداشت 313 شهید مربی کشور و شهدای ورزشکار استان اردبیل برگزارشد

به گزارش برنا از اردبیل، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همزمان با اربعین حسینی مراسم گرمیداشت 313 شهید مربی کشور و شهدای ورزشکار استان اردبیل با محوریت شهید مدافع حرم هاشم دهقانی نیا و شهید حسن رجب زاده با حضور سرهنگ دهقانی نیا فرمانده سپاه ناحیه اردبیل، میر عباسزاده دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ، سرهنگ مهدیزاده مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان ادبیل، معا ونین و کارمندان اداره کل ورزش وجوانان ، روسای هیات های ورزشی، دبیران سازمانهای مردم نهاد استان اردبیل در سالن حسن رضازاده برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
حجت السلام میر عباسزاده در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و امام شهدا گفت: سرمشق همه ی شهدای ما عاشورا بود و مجالس شهدا مجالس تجدید عهد و میثاق با شهدا و امام شهداست شهدای ما با صداقت با خدای خود عهد بستن و این عهد برگرفته از عهدی است که یاران امام حسین (ع)در شب عاشورا با امام خود بسته بودند. دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی بعد از انقلاب و جنگ تحمیلی افزود: بعد از انقلاب و جنگ تحمیلی پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه ها اعم از علمی و ورزشی و ...... به دست فرزندان این مرزو بوم پیشرفت چشم گیری داشت و این به برکت خون شهدای ما بود. حجت السلام میر عباسزاده اضافه کرد: شهدای ما هویت و حریت ما هستند و ما امروز خود را برای رسیدن به قله های بلند مرتبه در تمامی عرصه ها مدیون و مرهون خون شهدا می دانیم. در پایان این مراسم مداح اهل بیت کربلای کیوان افتخاری با ذکر مصیبت یاد و خاطر شهدا ، امام شهدا و شهدای کربلا و اسرای کربلا را گرامی داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا دفاع مقدس استان اردبیل امر به معروف و نهی از منکر بسیج اداره کل ورزش عاشورا امام حسین امر به معروف انقلاب اسلامی انقلاب جنگ جنگ تحمیلی جمهوری اسلامی ایران اهل بیت کربلا اردبیل استان اردبیل شهدای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۴۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم وداع با اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، پاسدار بسیجی بهروز واحدی از نیروهای سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج بود که بامداد روز گذشته همزمان با ۱۵ ماه مبارک رمضان بر اثر حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به منطقه دیرالزور سوریه به شهادت رسید.

مراسم وداع با پیکر این شهید مدافع حرم امروز ساعت ۱۵ در معراج شهدای تهران، واقع در خیابان بهشت برگزار می‌شود.

پیکر این شهید روز گذشته در حرم حضرت رقیه(س) و حرم حضرت زینب (س) تشییع شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1225423 برچسب‌ها شهدای مدافع حرم

دیگر خبرها

  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می شود
  • کسب امتیاز ممتاز کشوری برای کنگره ملی شهدای خوزستان
  • کتابی که رهبر انقلاب غبطه‌انگیز توصیف کردند
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • مراسم وداع با اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌ های شهدای مدافع حرم
  • تلاوت بیش از ۹۲ هزار صفحه قرآن به یاد شهدای فارس
  • تلاوت بیش از ۹۲ هزار صفحه قرآن به یاد شهدای استان فارس
  • یادواره شهدای حاج عمران در لرستان برگزار می‌شود