Web Analytics Made Easy - Statcounter

داده‌های جدید نشان می‌دهد که در دوره‌ای از علاقه شرکت‌ها و موسسات بزرگ در صنعت کریپتو، در ۱۲ ماه گذشته نزدیک به ۵،۰۰۰ توکن جدید به وجود آمده است که به طور متوسط بیش از ۱۰ کوین جدید در روز است. همانطور که در صفحه اصلی CoinMarketCap مشاهده می شود ، اخیراً تعداد رمزارزها از ۱۲۰۰۰ عبور کرده است. این رقم خیلی بیشتر از ۷۱۰۰ کوین ثبت شده توسط سایت در سپتامبر سال گذشته است ، به این معنی که حداقل ۴۹۰۰ دارایی دیجیتالی جدید تنها در ۱۲ ماه گذشته ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نشان دهنده بزرگترین افزایش سالیانه در تعداد مطلق رمزارزها از زمان شروع بیت کوین است. در این مدت ، صنعت دارایی های دیجیتال به بیش از ۲ تریلیون دلار ارزش بازار کل دست یافت.

علاقه به ایجاد رمزارز تا حد زیادی ناشی از افزایش قیمت بیت کوین در سال گذشته و همچنین افزایش مشارکت نهادی در این فضا است.

از آنجا که نام های آشنایی مانند ایلان ماسک و جک دورسی از صنعت و امکانات آن حمایت می کنند ، علاقه خلاق و مالی همچنان به این فضا کشیده می شوند. این امر بازارها را تقویت می کند و توسعه دهندگان را ترغیب می کند تا روی رمزارزهای خود کار کنند تا از دست دادن تقاضا و سودهای احتمالی جلوگیری کنند.

علاوه بر این ، دارایی های دیجیتالی به عنوان یک دارایی برای محافظت در برابر تورم – به ویژه در بحران اقتصادی ایجاد شده توسط همه گیری کروناویروس – علاقه بالایی به دست آورده اند. در حالی که سپتامبر ۲۰۲۰(شهریور۱۳۹۹) شاهد سقوط بازارهای سهام بود ، رمزارزها عمدتا ارزش خود را حفظ کردند. این ممکن است حتی بیشتر سازندگان را ترغیب به سرمایه گذاری و توسعه در این کلاس نوظهور دارایی های کرده باشد.  
آیا این برای Crypto چیز خوبی است؟
افزایش علاقه و توسعه فناوری برای رشد صنعت کریپتو بسیار مهم است ، تعداد رو به رشد کوینها ممکن است مضر یا حتی خطرناک باشد.

به عنوان مثال ، رئیس SEC ، گری گنسلر ، فقط به دلیل تعداد زیاد توکن های موجود ، نسبت به این فضا شکاکتر است. وی با تشخیص اینکه جایی برای هزاران ارز مختلف وجود ندارد ، قصد دارد صنعت را برای حمایت از سرمایه گذاران قبل از سقوط اجتناب ناپذیر برخی از آنها ، تنظیم کند.

در واقع ، بسیاری از این توکنها اگر کلاهبرداری آشکار نباشند، سرمایه گذاریهایی خطرناک به نظر می رسند. بیش از ۲۵ میلیون دلار در کلاهبرداری های کریپتویی در بین استرالیایی ها تنها در نیمه اول سال ۲۰۲۱ از بین رفت.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: رمزارز بیت کوین ایلان ماسک ارز دیجیتال آلت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز

مصطفی غفوری فرماندار شهرستان البرز در مراسم افتتاحیه پنجمین دوره نمایشگاه معرفی مشاغل که در دانشگاه کار شهر الوند برگزار شد، گفت: یکی از اقدامات مطلوبی که در شهرستان البرز صورت گرفت، راه اندازی هنرستان‌های جوار صنعت در محل شرکت‌های صنعتی است تا مربیان، مدرسان و دانش‌آموزان پس آموزش و مهارت آموزی بتوانند به عنوان یک نیروی ماهر در همان شرکت مشغول به کار شوند.

وی با بیان اینکه پایه‌های نهم و دوازدهم تحصیلی به دلیل انتخاب رشته برای دانش آموزان حساس است، تصریح کرد: اگر بتوانیم در این مقطع مشاوره‌های خوبی از نظر معرفی مشاغل، معرفی رشته‌ها و نحوه کسب درآمد به دانش آموزان ارائه دهیم، به طور قطع نتایج خوبی حاصل می‌شود.

این مسئول به برگزاری نمایشگاه معرفی مشاغل نیز اشاره کرد و یادآور شد: این نمایشگاه‌ها از موضوعات و رویداد‌هایی است که در سال‌های اخیر با همکاری فرمانداری البرز، دانشگاه کار، آموزش و پرورش، سازمان فنی و حرفه‌ای و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

غفوری ادامه داد: در این دوره از نمایشگاه، این امکان برای والدین و خانواده‌ها ایجاد شد تا در کنار فرزندان از نمایشگاه بازدید کنند و از توانمندی‌های صنعتی و علمی موجود در شهرستان مطلع شوند، آشنایی خانواده‌ها با مشاغل صنعتی آنها با آگاهی بیشتری می‌توانند فرزندان خود را نسبت به انتخاب رشته تحصیلی هدایت و راهنمایی کنند.

به گفته فرماندار شهرستان البرز بیان کرد: این رویداد هرچقدر از نظر کیفی تقویت شود گامی موثر در جهت بهبود وضعیت اشتغال برداشته می‌شود و یکی از موضوعات مهم در توسعه شهرستان و رونق تولید، نیروی کار است که در شرایط کنونی شرکت‌ها و واحد‌های صنعتی به آن نیاز دارند، از این رو نمایشگاه مشاغل، ارتباط نیروی کار جوان را با کارآفرینان برقرار می‌کند.

۳۵ دانش آموز در ۲ رشته صنعتی در این هنرستان مشغول به یادگیری و مهارت آموزی هستند که این شرکت برای آنها سرویس حمل و نقل و لباس فرم نیز فراهم کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بررسی «ارزش‌آفرینی از دارایی‌های دیجیتال» در نخستین پنجشنبه فناور ۱۴۰۳
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود
  • ونزوئلا استفاده از ارز دیجیتال را در تجارت نفت افزایش می‌دهد
  • چای از لیست کالا‌های مشمول مالیات یک درصدی حذف می‌شود
  • چای از فهرست کالاهای مشمول افزایش مالیات یک درصدی حذف شود
  • چای از لیست کالاهای مشمول مالیات یک درصدی حذف شد
  • ◄ بازار چای بحرانی و کار قاچاقچیان چای سکه می شود!
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • ۱.۵ میلیارد دلار صادرات واحد‌های صنعتی استان تهران در سال گذشته
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال