Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@08:39:20 GMT

اختتامیه جشنواره هنری دانشگاهیان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۴۶۳۸

اختتامیه جشنواره هنری دانشگاهیان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، همایش بزرگ اربعینی‌ها همراه با اختتامیه اولین جشنواره هنری دانشگاهیان تاریخ‌ساز پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

 

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان گیلان با اشاره به اینکه دشمنان ما ملت ما را دوست ندارند، اظهار کرد: دشمنان ما با مکر و حیله به دنبال این هستند که خود را خوب نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عباسی با اشاره به اینکه ایمان به خداوند نداشتن باعث سقوط در جهالت و بدبختی می‌شود، گفت: همایش اربعین باعث برگشت انسان‌های گناهکار به دامن اسلام و اهل‌بیت علیه‌السلام می‌شود.

وی با بیان اینکه خداوند همواره حامی بندگان خوب خود است، افزود: خداوند همین‌جا عذاب گناه‌های کوچک انسان‌های خوب خود را به آن‌ها نشان می‌دهد.

عباسی با اشاره به اینکه دومین پیامد نهضت عاشورا و قیام عاشورا، شکستن ابهت یزید بود، گفت: انقلاب اسلامی ما نیز ابهت شرق و غرب را شکست و در دوران دفاع نیز جوانان ما بدون ترس ابهت صدام و آمریکا و تمامی مستکبرین عالم را شکستند و این نشأت گرفته سیره سیدالشهدا است.

وی با بیان اینکه بیداری ملت‌های مظلوم عالم نشأت گرفته از نهضت عاشورا است، تصریح کرد: امروز مردم مسلمان سراسر دنیا در مقابل ظلم حکام ظالم خود ایستادگی می‌کنند که این‌ها همگی به پشتوانه فرهنگ عاشورا نشات می‌گیرد.

 

به گزارش فارس، در پایان این جشنواره از تعداد ۱۷ اثر برگزیده جشنواره در بخش دفاع مقدس و حوزه‌های مختلف فرهنگی تجلیل شد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره دانشجویی جشنواره دفاع مقدس جشنواره فرهنگی دانشجویان گیلان جشنواره هنری دانشگاهیان اختتامیه جشنواره هنری حجت الاسلام والمسلمین عباسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۴۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، محمد بابایی؛ مسئول مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه مرحله استانی نخستین جشنواره قرآنی «حیات» به انجام رسیده است، گفت: از این مرحله ۵۷۰ منتخب به مرحله کشوری این دوره راه پیدا کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: مرحله کشوری نخستین جشنواره قرآنی «حیات» در سه بخش آوایی، شفاهی و کتبی و در ۱۴ رشته هم برای آقایان و هم برای بانوان، ۲۲ اردیبهشت در مشهد مقدس برگزار می شود و تا ۲۵ اردیبهشت نیز ادامه خواهد داشت. 
 
بابایی تصریح کرد: از جمله برنامه‌های ما در خلال برگزاری این جشنواره، رونمایی از طرح راویان قرآن در قالب جشنواره «حیات» است که به این منظور یک مجموعه نمایشگاهی نیز برپا می‌کنیم و نشان راوی قرآن را نیز به روایتگران برتر اعطا خواهیم کرد.
 
مسئول مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه منتخبان شرکت‌کننده در مرحله کشوری این جشنواره از ۳۲ استان کشور به این مرحله راه یافته‌اند، گفت: راهیابی به این مرحله از دو طریق بوده است؛ در بخش‌های غیر هنری رقابت استانی ملاک انتخاب برای این بخش بوده و در بخش هنری، علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره، آثار هنری خود را در قالب پوستر، کلیپ، فیلم کوتاه، خوشنویسی، عکاسی و پادکست مستقیم به دبیرخانه جشنواره فرستاده که ارزیابی برای انتخاب برگزیدگان در مرحله کشوری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد