Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@12:43:13 GMT

نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۰ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۴۸۴۳

نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۰ اعلام شد

نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3

گوینده: مانیا مردانی / ‏‬تنظیم: امین بهادری نیا

دانلود صوت

کد خبر 524865.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کنکور ۱۴۰۰ اعلام نتایج کنکور 1400 جدول زمان بندی کنکور 1400 زمان انتخاب رشته کنکور 1400 ثبت نام کنکور ۱۴۰۰ زمان اعلام نتایج کنکور 1400 دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور 1400 تاریخ کنکور ۱۴۰۰ سازمان سنجش سایت اعلام نتایج کنکور ۱۴۰۰ سازمان سنجش اعلام نتایج کنکور ۱۴۰۰ سایت سنجش اعلام نتایج کنکور 1400 Sanjesh org اعلام نتایج کنکور ۱۴۰۰ نتایج کنکور 1400 نتایج کنکور ۱۴۰۰ سایت سنجش سایت نتایج کنکور ۱۴۰۰ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۴۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتحانات شبه نهایی برای آمادگی درامتحانات خردادماه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،محمد جمالی آرند دیشب در برنامه زنده (گفتگو) تلویزیونی که از شبکه دنا پخش می شد،با بیان اینکه آزمون های شبه نهایی کشوری ویژه پایه های دهم و یازدهم تمامی رشته ها و پایه های تحصیلی درواقع تمرینی برای امتحانات نهایی در خردادماه است،افزود: امتحانات شبه نهایی کشوری پایه های دهم و یازدهم این چهار رشته در روزهای ۲۷ و ۲۹ فروردین ماه جاری و نیز روزهای اول و چهارم اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می شود.

وی،زمان شروع برگزاری آزمون های شبه نهایی کشوری پایه های دهم و یازدهم دانش آموزان این‌ چهاررشته درمدارس شیفت صبح استان را ،ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه در روزهای مقرر اعلام کرد و گفت:نظیر این آزمون برای دانش‌آموزان پایه های دهم و یازدهم هر چهار رشته هم در مدارس شیفت عصر راس ساعت ۱۴ در روزهای تعیین شده برای هر درس برگزار می شود.

جمالی آرند،افزود:برای برگزاری امتحانات شبه نهایی کشوری برای چهار رشته مذکور ۴ درس مهم از دروس عمومی و تخصصی آنها انتخاب شده است.

وی ،هدف از برگزاری امتحانات شبه نهایی پایه های دهم و یازدهم را آشنا کردن دانش آموزان با نمونه سوالات استاندارد و مفهومی در امتحانات نهایی خرداد ماه پیش رو برشمرد و گفت:بودجه بندی طراحی سوالات امتحانی از ۹۰ درصد حجم اولیه کتب درسی تعیین شده می باشد.

 جمالی آرند،با اشاره به تدوین نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، هدف از تدوین این سند را تربیت دانش‌آموز شش ساحتی اعلام کرد و افزود: در سند تحول بیشتر به مقوله تربیت اهمیت داده شده و هدف تربیت دانش‌آموز شش ساحتی است.

وی، اجرای سند تحول بنیادین مورد تاکید رهبر و سیاست های دوازگانه ابلاغی رئیس جمهور به اموزش و پرورش ،را از دستور کارهای آموزش و پرورش استان خواند و گفت:برای اجرایی سازی این منویات و کیفیت بخشی به آموزش و تربیت، برنامه های تحولی در حوزه های مختلف و راه اندازی قرارگاهی به همین منظور در آموزش و پرورش استان در حال اجراست.

جمالی آرند،به در پیش روبودن امتحانات نهایی و تاثیر سوابق تحصیلی بر کنکور اشاره کرد و افزود: برای آشنایی بیشتر و آماده سازی ذهنی دانش آموزان استان برای امتحانات نهایی خردادماه هم در دی ماه سوالات هماهنگ استانی و شهرستانی و هم در کنار آن امتحانات شبه نهایی برگزار کرده و خواهیم کرد.

وی،با اشاره به اینکه امتحانات هر سه پایه مقطع متوسطه دوم به صورت نهایی و هماهنگ کشوری برگزار می شود،گفت:سوالات مفهومی به شکل مفهومی و استاندارد بوده و دانش اموزان باید مطلب درسی را بخوبی بخوانند و استنباط و تحلیل خوبی از سوالات طراحی شده برای پاسخ داشته باشند.

محمد جمالی آرند ،به نقش مهم خانواده ها در رشد و ارتقاء کیفیت تحصیلی فرزندان خود اشاره کرد و از آنان خواست تا فرزند خود و آموزش و پرورش را در تحقق این مهم یاری کنند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان ،ازاجرای برنامه های مختلف از جمله داشتن پنجشنبه های طلایی برای ارتقاء کیفیت تحصیلی و نظام آموزشی خبر داد و افزود:در این روز از هر هفته علاوه بر برگزاری کلاس های فوق برنامه و رایگان برای جبران و عقب ماندگی تحصیلی دانش اموزان ،کارگاه های آموزشی توانمندسازی ویژه مدیران و معاونان آموزشی مدارس،سرگروههای آموزشی و دبیران استان برگزار می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir
  • نتایج اولیه کنکور دکتری منتشر شد
  • برگزاری امتحانات شبه‌نهایی برای کنترل استرس دانش‌آموزان
  • آزمون شبه نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم در استان اصفهان
  • اعلام نتایج آزمون آموزگاری؛ هفته آینده
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار تا سه روز آینده اعلام می‌شود/ ۳ هزار نیرو گزینش پذیرفته‌شدگان را گزینش می کنند
  • گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار با ۳۰۰۰ نیرو
  • امتحانات شبه نهایی برای آمادگی درامتحانات خردادماه
  • بیش از ۱۴۰۰ مدرسه سیار و کوچ‌رو وجود دارد
  • دلایل بی‌انگیزگی دانش‌آموزان نسبت به تحصیل / تاکید بر کنکور علم را در مدارس تبدیل به کالا کرده است