Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از وبدا، بهرام عین اللهی در حکم عبادی تصریح کرده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و باتوجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان «معاون پرستاری» منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

عبادی استاد دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) و جانشین مریم حضرتی شده است.

همچنین در حکم وزیر بهداشت خطاب به شیراوژن آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و باتوجه به تعهد، تخصص و سوابق اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان «معاون دانشجویی و فرهنگی» منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمایید. 

عین اللهی تصریح کرد: امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

پیش از شیراوژن، سیما سادات لاری سمت معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت را برعهده داشت.

برچسب‌ها سلامت بهرام عین اللهی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت بهرام عین اللهی بهداشت و سلامت سلامت بهرام عین اللهی بهداشت و سلامت خداوند متعال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۵۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه مسئولان در نظام اسلامی باید همه تلاش خود را برای انجام ماموریتشان به کار بگیرند، گفت: نظر و جلب رضایت مردم در انجام ماموریتی که به مسئولان داده شده، مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی بعد از ظهر امروز پنجم اردیبهشت ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: در نظام اسلامی وقتی کسی مسئولیتی به عهده دارد، در دو محور عمده در پیشگاه خداوند مسئول و پاسخگو خواهد بود.

وی افزود: نخستین محور، ماموریتی است که باید تمام تلاش خود را برای تحقق آن در حوزه اقتصاد و فرهنگ به کار بگیرد.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: نظر و جلب رضایت مردم در انجام ماموریتی که به مسئولان داده شده، مهم است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: محور دوم این است که در حوزه مدیریت هر کدام از ما چه میزان به مسائل شرعی و اخلاقی در درون دستگاه توجه می‌شود و نباید بگوییم این مورد شخصی است و به ما ربطی ندارد.

وی با اشاره به اهمیت این مسائل افزود: در این حوزه تدابیری اندیشیده شده و باید کمک شود ادارات و مجموعه‌های خدمت رسان کمک صادقانه و برادرانه‌ای به دستگاه‌های مسئول بدهند تا طرحی که آغاز شده به خوبی و موردپسند خداوند اجرا شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • عرضه اینترنتی دارو کلید خورد | اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد؟
  • بازسازی اورژانس‌ها در اولویت قرار گرفت
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم
  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد