Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران، کالابرگ الکترونیکی گاز مایع سیلندری و نفت سفید برای استفاده مصرف کنندگان ساکن در تهران و حومه را اعلام کرد.

بر اساس اطلاعیه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، از تاریخ یکم مهر ماه ۱۴۰۰ کالابرگ شماره ۹ الکترونیکی برای تمامی خانوار‌های نفت سوز ساکن در تهران و حومه که مراحل ثبت نام را در سامانه سدف انجام داده اند، به مقدار ۴۴ کیلو گاز مایع و کالابرگ شماره ۱۱ الکترونیکی برای این دسته از خانوارها به مقدار ۴۲۰ لیتر نفت سفید، از سوی فروشندگی‌های نفت سفید و عاملان توزیع گاز مایع با استفاده از زیر ساخت بانکی و دستگاه‌های پایانه‌های فروشگاهی، با نرخ مصوب قابل تحویل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کالابرگ‌های یاد شده تا تاریخ ۱/ ۹/ ۱۴۰۰ اعتبار  دارند.

بیشتر بخوانید:

فرآورده‌های نفتی گران نشده اند/ قیمت سیلند‌رهای گاز مایع به علت هزینه‌های جانبی افزایش یافت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گاز مایع کپسول گاز نفت سفید گاز مایع نفت سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۵۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف بیش از ۱۷۲ میلیون مترمکعب CNG در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از مصرف ۱۷۲ میلیون و ۱۱۱ هزار مترمکعب سی ان جی در سال ۱۴۰۲ در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، جهانبخش نوکانی ضمن تاکید بر جایگزینی سوخت پاک CNG به جای بنزین به دلیل صرفه اقتصادی و کاهش آلاینده‌های زیست محیطی اظهار کرد: با افزایش مصرف سوخت CNG در سال گذشته بیش از ۱۷۲ میلیون لیتر در مصرف بنزین استان صرفه‌جویی شد.

وی به فعال بودن ۳۳۶ نازل در جایگاه‌های سی ان جی استان اشاره کرد و افزود: کالیبراسیون دیسپنسرهای همه جایگاه‌ها انجام و گواهینامه سلامت از اداره استاندارد دریافت کرده‌اند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به ظرفیت مناسب ارائه سوخت سی ان جی در ۵۲ جایگاه به شهروندان، خاطرنشان کرد: مصرف روزانه سی ان جی در استان ۴۸۰ هزار مترمکعب است که با توجه به ظرفیت مصرف یک میلیون و ۲۰۰ هزار متر مکعبی سی ان جی در جایگاه‌های استان، این میزان مصرف فقط ۴۰ درصد از ظرفیت ایجاد شده در این خصوص است.

به گزارش ایمنا، ۹۱ باب جایگاه عرضه سوخت و فرآورده‌های نفتی در منطقه کردستان وجود دارد.

کد خبر 744599

دیگر خبرها

  • شرایط جدید در نحوه خرید مردم توسط کالابرگ الکترونیکی
  • طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه‌دار شد؟
  • طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه دار شد؟ | توضیحات مهم رئیس سازمان برنامه و بودجه
  • انجام یک میلیون و ۲۲۴ هزار تراکنش در اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی
  • پاسخ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به تاخیر در واریز سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی
  • مصرف بیش از ۱۷۲ میلیون مترمکعب CNG در کردستان
  • استقبال ۸۵ درصدی از کالابرگ الکترونیکی در آذربایجان شرقی
  • شمار جایگاه‌های عرضه‌ سوخت مایع در منطقه کرمانشاه به ۱۲۸ باب رسید
  • استفاده ۸۵.۴ درصد مشمولان از طرح کالابرگ الکترونیکی در آذربایجان شرقی
  • استقبال ۸۵ درصدی از کالابرگ الکترونیکی در آذربایجان ‌شرقی