Web Analytics Made Easy - Statcounter

با نظر مجید صدری، باشگاه پرسپولیس از یک شرکت هواپیمایی شکایت کرده است.

به گزارش طرفداری، دلیل اصلی بسته شدن حساب باشگاه پرسپولیس شکایت مدیر یکی از شرکت های هواپیمایی است، رسول دره که حدود ۳ تا ۴ میلیارد از پرسپولیس طلبکار بود. جالب این که در زمان حضور سمیعی برخی از دوستان نزدیک و مشترک تلاش کردند این شکایت پس گرفته شده و حساب باشگاه باز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه ای برگزار و قرار شد دره با بخشش یک و نیم میلیارد از طلبش، بقیه مطالبات خود را به صورت قسطی و ماهانه دریافت کند. 

توافقات انجام شد و قرار بود حساب باشگاه باز شود اما جدایی سمیعی توافق نهایی را عقب انداخت و همه چیز به تصمیم صدری کشیده شد. اما جالب اینجاست صدری نه تنها این توافق را نپذیرفت بلکه از شرکت دره شکایت کرد تا عملا این دعوا وارد فاز تازه ای شود. از این رو نه تنها حساب باشگاه باز نشد بلکه حالا باید دید دادگاه درنهایت رای به کدام طرف خواهد داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حساب باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۵۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از جواد نکونام!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این اقدام قابل پیش‌بینی در حالی اتفاق افتاد که روز گذشته و بعد از دیدار با آلومینیوم اراک، جواد نکونام اظهارات جنجالی را علیه مهم‌ترین رقیب آبی‌ها انجام داده بود و باشگاه پرسپولیس به این شکل پاسخ نکونام داده است.

به نقل از ورزش سه نکونام در نشست خبری خود گفته بود: تیم‌های دیگر را ببینید چند امتیاز با داوری گرفتند. ما خدا را شکر کادو نمی‌گیریم و از کسی هم نگرفتیم تا حالا ولی هفته قبل گل صحیحمان را قبول نکردند.

او همچنین با اتهام به داوران دربی گفت: پارسال من در استقلال نبودم اما دربی این تیم را دیدم. دو داور، داور بازی بودند که جفتشان پرسپولیسی بودند.

باشگاه پرسپولیس در واکنش به این اظهارات شکایت خود از جواد نکونام را در کمیته انضباطی ثبت کرده و امیدوار به محرومیت و جریمه سرمربی استقلال به دلیل این اتهامات تند است.

پرسپولیس همچنین احتمالا در روزهای آینده شکایات دیگری را هم از مسئولان استقلال به دلیل اتهام آنها ثبت خواهد کرد.

این در حالی است که مدیرعامل پرسپولیس، سرمربی این تیم و سایر مسئولان این باشگاه هنوز واکنشی به این اتفاقات و اظهارات نداشته‌اند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894603

دیگر خبرها

  • شکایت انضباطی ملوان از شخص پیام حیدری
  • پرسپولیس بار دیگر از جواد نکونام شکایت کرد
  • پرسپولیس رسما از نکونام شکایت کرد
  • باشگاه پرسپولیس رسماً از جواد نکونام شکایت کرد
  • شکایت پرسپولیس از جواد نکونام!
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از نکونام
  • پرسپولیس از نکونام شکایت کرد!
  • جنجال جدید استقلال و پرسپولیس/ شکایت پرسپولیس از جواد نکونام!
  • پرسپولیس از جواد نکونام شکایت کرد
  • پرسپولیس از نکونام شکایت کرد