Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یداله حسن‌پور اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت طلاجات از چند منزل در سطح شهر کرمان، کارآگاهان پلیس آگاهی در روند پی جویی های پلیسی برای کشف این سرقت‌ها به اطلاعاتی در رابطه با دست داشتن پنج متهم سابقه دار در این سرقت‌ها دست پیدا کردند.

وی افزود: در این رابطه کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان مورد نظر که همگی اهل یکی از استان‌های غرب کشور بودند را شناسایی و با رصد اطلاعاتی موفق شدند سهه نفر از آنان را با اخذ نیابت قضائی و طی چند عملیات غافگیرانه در شهر اصفهان دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان تصریح کرد: این سه متهم که در تدارک انجام سرقت طلاجات از چند منزل در نقاطی از این استان مرکزی بودند در مواجهه با شواهد و مدارک موجود به ۱۷ فقره سرقت طلاجات منزل در شهر کرمان به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال اعتراف کردند. پیگیری‌های لازم جهت بازگرداندن طلاجات سرقتی به مالباختگان و دستگیری سایر متهمان مرتبط با این باند ادامه دارد.

کد خبر 5314039

منبع: مهر

کلیدواژه: يدالله حسن پور فرماندهی انتظامی کرمان سرقت هفته دفاع مقدس ویروس کرونا اربعین 1400 اربعین حسینی بوشهر ایلام بازگشایی مدارس واکسن کرونا آمار کرونا عکس استانها گرگان خطبه های نماز جمعه آغاز سال تحصیلی دفاع مقدس سرقت طلاجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۵۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی لوازم خانگی در دام پلیس کبودراهنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مرضیه یونسی گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان فامنین به پرونده قاچاق کالا شامل ۶۴ دستگاه خرد کن و ۲۴ قوطی تقویت کننده مو به ارزش ۸۷۳ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۸۷۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متهم را معادل ارزش کالا به پرداخت ۸۷۳ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تأکید کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان کبودراهنگ از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد
  • ضبط ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان
  • قاچاقچی لوازم خانگی در دام پلیس کبودراهنگ