Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهر: سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از اجرای برنامه های روز آتش نشانی در فضای مجازی و رسانه خبر داد
به گزارش شهر، هرساله به مناسبت 7 مهر ماه، روز آتش نشانی، ویژه برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شد اما پس از شیوع ویروس کرونا، اجرای این برنامه‌ها دستخوش تحول شده است.
در همین رابطه جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر درخصوص ویژه برنامه‌های 7 مهر، روز آتش نشانی گفت: امسال برنامه های سازمان آتش نشانی در حوزه فضای مجازی و رسانه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملکی درباره جزئیات برنامه‌های روز آتش نشانی توضیح داد: یکی از برنامه های آتش نشانی ساخت تیزر و کلیپ برای فضای مجازی است. همچنین آتش نشانی در تدارک برگزاری یک مسابقه فوتبال است که جزئیات آن اعلام خواهد شد.
او ادامه داد: در حال برنامه ریزی هستیم که کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در برنامه‌های رادیو و تلویزیون حضور پیدا کرده و درخصوص مسائل ایمنی شهر، اقدامات آتش نشانی و ... صحبت کنند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه امسال رژه، مانور و برنامه‌های تجمعی برگزار نخواهد شد، درباره دیگر برنامه‌های آتش‌نشانی عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌ها در روز 7 مهر ماه از طرح پلاک ایمن رونمایی خواهد شد.
او در ادامه اضافه کرد: در برج میلاد تهران به مناسبت روز آتش‌نشانی نمایشگاهی در حال برگزاری است که در آن عکس‌هایی از فعالیت‌های آتش‌نشان‌ها و تجهیزات آتش‌نشانی قرار دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی روز آتش نشانی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۶۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ها بازوی توانمند پلیس در ارتقاء نظم و امنیت هستند

سردار یوسف ملک‌زاده با اشاره به اینکه فضای مجازی جولانگاه انواع ناهنجاری‌ها و مشکلات است، گفت: امروزه در فضای مجازی بعضی افراد قصد دارند با القای شبهات، گسترش و ترویج سریع شایعات و تاثیرات منفی، آرامش را از جامعه بگیرند و التهاب ایجاد کنند که باید در این فضا فرهنگ سازی، قانون گذاری صحیح و نظارت بر تولید محتوا در دستور کار قرار گیرد.  

او با اشاره به نقش موثر رسانه در کنار پلیس، تصریح کرد: از همکاری صمیمانه اصحاب رسانه در پوشش به موقع اقدامات پلیس قدردانی می‌کنم.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به طبع آدمی که مشتاق شنیدن خبر است، گفت: انتشار اخبار در مجموعه انتظامی باید مهندسی شده باشد و به موقع به سمع مردم عزیز برسد.  

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم
  • تدوین برنامه یک‌ساله برای اجرای قانون هوای پاک
  • امسال نخستین سال اجرای برنامه هفتم است
  • امسال نخستین سال اجرای برنامه هفتم توسعه است
  • تدوین برنامه یک ساله برای اجرای قانون هوای پاک
  • تدوین برنامه یکساله برای اجرای قانون هوای پاک
  • امسال مخاطبان برنامه‌های نوروزی تلویزیون ۸ در صد افزایش یافت
  • امسال مخاطبان برنامه‌های نوروزی تلویزون ۸ در صد افزایش یافت
  • نحوه تولیدات رسانه ملی با مشارکت مردم بررسی می‌شود
  • رسانه‌ها بازوی توانمند پلیس در ارتقاء نظم و امنیت هستند