Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت اله رحیمی استاندار فارس در بازدید از واحد تولید لبنیات در شیراز با تشریح فعالیت‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: بیش از ۷۰ درصد از  ۳ هزار و چهارصد مصوبه این کارگروه اجرایی شده و در این راستا اقدامات موثری در حل مشکلات واحد‌های تولیدی انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: در چند سال گذشته بیش از ۳۹ واحد تولیدی که در تملک بانک‌ها قرار گرفته بود  که به چرخه بازگشته و این نتیجه از ۸۲ واحد تولیدی که در تملک بانک‌ها قرار داشته اند بدست آمده است.

 نماینده عالی دولت در استان فارس تکمیل و توسعه  زنجیره تولید در این واحد تولیدی را از جمله ضرورت‌های کاری دانست  و تصریح کرد: تامین مطالبات واحد‌های تولیدی را از جمله وظایف خود می‌دانیم.

رحیمی با اشاره به نیازمندی‌های اجرایی این واحد تولیدی ادامه داد: دستگاه‌های خدمات رسان آب و برق باید تلاش بیشتری در رفع مشکلات این واحد داشته باشند.

او افزود:  ایجاد اشتغال محلی و تامین نیاز‌های اجتماعی را از جمله راهکار‌های مناسب برای توسعه واحد‌های تولیدی عنوان کرد و گفت: تکمیل زنجیره تولید در صنایع لبنی راهکاری موفق در توسعه اقتصادی و اجتماعی است و این راهکار در کاهش هزینه‌ها و اشتغال زایی بسیار موثر است.

 این بازدید با تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید پایان یافت.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار فارس واحدهای تولیدی واحد تولیدی واحد تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۶۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی فریمان در حاشیه بازدید از واحد‌های تولید خوراک دام شهرستان گفت:در شهرستان فریمان ۴ واحد تولیدی خوراک دام و یک واحد تولید مکمل خوراک دام فعال وجود دارد که ۳ واحد تولیدی تولیدات شان از نهاده‌های دامی و یک واحد تولیدی تولیداتش از ضایعات کارخانه جات صنایع غذایی است.

دکتر سیدحبیب حسینی با اشاره به این که میزان تولید واحد‌های فعال در شهرستان بیش از نیاز دامداران منطقه است و مازاد آن به سایر شهرستان‌ها ارسال می‌شودافزود: دامپزشکی در کنار واحد‌های تولیدی و در راستای کمک به تولید و رفع موانع تولید همراه با رعایت موازین بهداشتی در محصول نهایی از هیچ اقدام و کمکی فروگذاری نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال اثرگذاری در تولید است
  • اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات رفع موانع تولید در آذربایجان غربی
  • ضرورت حمایت نهادهای حاکمیتی و قضایی از اجرای صحیح قانون
  • تشکیل ۱۲ کارگروه تخصصی برای شناسایی و رفع موانع واحدهای تولیدی
  • اجرایی شدن ۸۱ درصد از مصوبات کارگروه تسهیل و یکشنبه‌های تولید در استان آذربایجان غربی