Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@04:14:55 GMT

هدایت توسعه یک شبه اتفاق نمی‌افتد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۱۶۵۵۱

هدایت توسعه یک شبه اتفاق نمی‌افتد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان، هدایت توسعه شهری زنجان را وظیفه طرح‌های آمایش، عنوان کرد و گفت: بررسی طرح‌های توسعه، فقط در کارگروه آمایش و زیربنایی انجام می‌شود و هدایت توسعه هم یک شبه اتفاق نمی‌افتد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مهرداد سلطانی در جلسه شورای مسکن، با اشاره به اینکه در استان زنجان صنایع و  جمعیت، به صورت تقاضا محور، مستقر شده است، افزود: خود همین تقاضایی که در حوزه های مختلف، از طرف جمعیت به وجود می‌آید، تحت تاثیر زیرساخت‌هایی است که ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دلیل استقرار بخش قابل توجهی از صنایع در شرق استان و ساکن شدن جمعیت متناسب با آن در همین منطقه را وجود زیرساخت های مناسب از جمله راه عنوان کرد و گفت: علاوه بر آن برخی از ویژگی‌های سوق‌الجیشی از جمله نزدیکی به پایتخت و شاهراه‌های اصلی دسترسی به استان های پرجمعیت نیز، در این امر دخیل و موثر هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان، با تاکید بر اینکه مسیر پیش رو در حوزه صنعت و بخش کشاورزی، باید با تناسب سنجی با داشته‌ها و ظرفیت ها و متناسب با تقاضاها در نظر گرفته شود، اظهار داشت: نمی‌توان تقاضا را سرکوب کرد و جمعیت را به زور به مکان‌ها و مناطق مدنظر خود که هیچ پتانسیلی ندارند فرستاد.

سلطانی با بیان اینکه طرح آمایش سرزمین در بخش‌های مختلف از جمله صنعت، مسکن، راه و کشاورزی و اشتغال بر اساس نیازهای کنونی و آینده تهیه شده است، گفت: از این رو مسیر توسعه در بخش‌های مختلف از جمله احداث مسکن، در قالب ها و عناوین مختلف باید با توجه به تقاضا انجام شود.

وی از راه و شهرسازی خواست نگاه آمایشی بر اساس تقاضا را، به عنوان یک مصوبه رویکرد کلی راه و شهرسازی، برای برنامه‌ریزی در خصوص اقدامات چهار سال آینده در احداث و توسعه راه و مسکن، مد نظر قرار دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان، تاکید کرد: بیش از ۵۰ هزار واحدی که در چهار سال آینده احداث خواهد شد باید با نگاه آمایشی و رویکرد ایجاد تعادل و تمرکز در نقاط شمال و جنوب  استان باشد.

 سلطانی گفت: مسائلی مانند توجه به کمبود نیروی کار در شهرستان طارم و نیز توسعه مناطق شهرستان خدابنده، باید با نگاه آمایشی، مورد بررسی قرار گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون عمرانی استاندار زنجان یک شبه هدایت توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از شکست ۴ بر یک تیم فوتبال تراکتور برابر ذوب آهن و به درخواست «پاکو خمز» قرارداد این مربی با باشگاه تراکتور فسخ شد و تا به امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت، هنوز تکلیف هدایت تراکتوری‌ها مشخص نشده و محمد نصرتی به عنوان مربی موقت هدایت سرخ‌پوشان تبریزی را عهده دار است.

در همین خصوص باشگاه تراکتور در رسانه خود اعلام کرد: مذاکرات باشگاه تراکتور برای معرفی سرمربی جدید تیم با چند گزینه پُرافتخار در حال پیگیری و رفع برخی موانع موجود بوده و اسامی مطرح شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها، جز گزینه‌های مدنظر باشگاه نیستند.

کد خبر 6085179

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • وکیل بهاره هدایت: موکلم فعلا به زندان باز نخواهد گشت
  • جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف هوایی محتاج هیچ کشوری نیست
  • روند تکامل هوش مصنوعی... از اصول اولیه تا نوآوری‌های مختلف
  • آیا قامت این قوم افراخته می‌شود؟
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • تارتار و هدایت ملوان با درد شدید (عکس)
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • میزان صادرات زنجان در سال جاری ۶۵۸ میلیون دلار هدفگذاری شد
  • باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم