Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد هاشمی شهری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: هم استانی‌های بالای ۶۰ سال و یا اطرافیانشان می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های سلامت شهری، خانه‌های بهداشت روستایی و یا مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی محل زندگی خود درخواست حضور تیم‌های سیار را مطرح تا همکاران ما به محل سکونت این افراد مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به حذف محدودیت سنی و اینکه همه افراد بالای ۱۵ سال سیستان و بلوچستان می‌توانند در سامانه salamat.gov.ir نام‌نویسی کنند میزان استقبال هم استانی‌های گرامی بیشتر شده اما با این وجود میزان استقبال افراد مسن همچنان کامل و رضایت‌بخش نیست.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان تصریح کرد: با وجود اینکه محدودیت نام‌نویسی در سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون را برای این افراد برداشته‌ایم اما در بررسی‌های انجام شده یکی از موانع واکسیناسیون افراد با سن بالای ۶۰ سال دشواری حضور در مراکز تجمیعی واکسیناسیون بوده است.
وی ادامه داد: قصد داریم تا با ارائه این خدمت جدید که از زاهدان شروع کرده‌ایم این امکان را برای افراد مسن هم فرآهم کنیم تادر محل زندگی خود امکان دریافت واکسن را داشته باشند.
هاشمی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه گونه‌های جهش یافته ویروس کرونا  افراد جوان را هم دچار مشکل می‌کند اما افراد مسن بخصوص افرادی که واکسن درافت نکرده‌اند همچنان بیشترین قربانیان بیماری مهلک کرونا را تشکیل می‌دهند.
وی از فرزندان و اطرافیان افراد سالمند در خواست کرد تا ضمن تشویق این بزرگوران به مشارکت در واکسیناسیون به آنان کمک کنند تا واکسن این عزیزان نیز تلقیح شود.

برچسب‌ها کرونا سیستان و بلوچستان واکسن پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا سیستان و بلوچستان واکسن کرونا سیستان و بلوچستان واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۱۶۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد بوستان هایی که در دوره زاکانی در تهران افتتاح شد | آمار درختان ریش سفید و سالمند شهر

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران در تشریح روند احداث بوستان ها در سطح شهر تهران گفت: «از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ در سطح مناطق ۲۲ گانه تهران ۱۰۲ بوستان احداث شده است که از این میان مناطق ۱۵، ۲۲ و ۲۰ به ترتیب با احداث ۱۲، ۱۰ و ۸ بوستان در صدر جدول احداث بوستان در این مدت قرار گرفته اند و منطقه ۹ نیز بدون احداث بوستان در انتهای جدول احداث بوستان در میان مناطق تهران قرار گرفته است.»

پیرهادی افزود: «منطقه یک در این مدت هفت بوستان، منطقه ۲ با احداث دو بوستان، منطقه ۳ با احداث شش بوستان، منطقه ۴ با احداث سه بوستان، منطقه ۵ با احداث شش بوستان، منطقه ۶ با احداث پنج بوستان، منطقه ۷ با احداث شش بوستان، منطقه ۸ با احداث پنج بوستان، منطقه ۱۰ با احداث سه بوستان، منطقه ۱۱ با احداث یک بوستان، منطقه ۱۲ با احداث سه بوستان، منطقه ۱۳ با احداث یک بوستان، منطقه ۱۴ با احداث پنج بوستان، منطقه ۱۶ با احداث یک بوستان، منطقه ۱۷ با احداث پنج بوستان، منطقه ۱۸ با احداث شش بوستان، منطقه ۱۹ با احداث چهار بوستان و منطقه ۲۱ با احداث دو بوستان هر یک در این جدول سهمی را به خود اختصاص داده است.»

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه ۹۱۷ درخت با بن بالای ۲۰۰ سانتی متر در سطح شهر تهران وجود دارد افزود: «یکی از اقداماتی که در این دوره دنبال شد طرح جامع فضای سبز است و در نیمه نخست سال جاری این طرح به نتیجه خواهد رسید. سعی خواهیم کرد در طول این مدت ایرادات را برطرف کنیم. امیدواریم منافع این طرح به مردم برسد و محیط زیست نیز حفظ شود.»

کد خبر 843818 برچسب‌ها درختکاری فضای سبز گیاهان و درختان شهرداری شهردارى تهران شورای شهر تهران پایتخت بوستان

دیگر خبرها

  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • نتایج امیدوارکننده آزمایش مقدماتی یک واکسن برای شایع‌ترین بیماری آمیزشی
  • زنان باردار به مراقبت بیشتری در برابر سرخک نیاز دارند
  • چه افرادی بیشتر در معرض خطر سرخک هستند؟
  • چه افرادی به مراقبت بیشتر در برابر سرخک نیاز دارند؟
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز شنبه ۲۵ فروردین؛ ۵۷ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • تعداد بوستان هایی که در دوره زاکانی در تهران افتتاح شد | آمار درختان ریش سفید و سالمند شهر